• سه‌شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400040100584
  • خبرنگار : 30054

اجاره ون هیوندا H350

اجاره ون هیوندا H350

ون هیوندا H350 خودرویی بزرگ با تمامی امکانات در شرکت اجاره خودرو آراد سیرموجود می باشد، این خودروی ۱۳ نفره با سقفی بلند دارای دو مدل ون مسافرتی و ون هیوندا کمپانی می باشند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آرادسیر، شما عزیزان برای اطلاع از قیمت اجاره ون هیوندای   H350 می توانید به سایت آراد سیر مراجعه نمایید.

خودروی ون  هیوندا  H350 چه کاربردهایی دارد؟

بیشتر مشتریان برای کارهای تشریفاتیvip، ترانسفر فرودگاه همچنین سفرهای گروهی برای بیرون و داخل شهری حتی گشت و گذار یک روزه داخل شهر از اجاره ون هیوندا H350  استفاده می کنند.

در  این متن بیشترمی پردازیم به مشخصات هیوندا   H350 و ظرفیت آن، امکانات به خصوصی که دارد و اینکه بیشتر مشتریان برای چه کارهایی ون هیوندای H350 را اجاره می کنند، لطفاً در ادامه ما را همراهی بفرمایید.

دلیل اجاره ون هیوندا H350  چیست؟

اجاره ون H350 و یک خودروی تجاری که ساخت کشور کره می باشد و شبیه مینی بوس است چنان که در بازارهای جهانی رقابت سنگین بین محصولات شرکت بنز فورد و حتی نیسان را دارا است. دلیل اینکه این خودرو بسیار مورد توجه برای اجاره قرار گرفته این است که سقف این ون نسبت به بقیه ون ها بلندتر می باشد و صندلی های این خودرو بسیار راحت تر از بقیه ون ها می باشد که در سفرهای طولانی بسیار مهم می باشد.

امکانات رفاهی ون هیوندا H350 چیست؟

اگر بخواهیم به امکانات رفاهی این خودروی بزرگ و جادار اشاره کنیم می‌توانیم به سانروف سقفی که برای هواکشی داخل کابین تعبیه شده است اشاره کرد، همچنین دارای بخاری کمک یا همان بخاری دوم است دارای ال سی دی۳۰ اینچی می باشد؛ در جلوی کابین برای سرنشینان چهار جای لیوان تعبیه شده؛ همچنین برای سرنشینان پشت مانیتوری گذاشته می شود که در صورت اجاره ون هیوندا می توانید آن مانیتور را درخواست نمایید.

امنیت این خودرو چگونه است؟

این خودرو در هنگام هوای بارانی دارای سیستم جلوگیری از لغزش خودرو می باشد یعنی هنگامی که شما به مسافرت در جاده های برفی و سطوح لغزنده می کنید این سیستم به کار می‌آید و مناسب برای تورهای گردشگری است. شرکت اجاره خودرو آراد سیر خودرو ون هیوندای H350  را برای تورهای گردشگری با تخفیفات ویژه ای ارائه می دهد.همچنین این خودرو در جاده های شیب دار سیستم کنترل و امنیتی در آن تعبیه شده که این سیستم همانطور که گفته شد برای تورهای گردشگری در جاده‌های ناهموار بسیار توصیه می شود.

از لحاظ ایمنی این خودرو بسیار قابل اعتماد می باشد چرا که در جاده های پر شیب مانند جاده‌های چالوس دماوند یا هراز سیستم کنترل و ترمز فوق‌العاده‌ای دارند.

در صندوق عقب خودرو ون هیوندای H350  کپسول آتش نشانی و یک چکش شیشه شکن موجود می باشد. اگر شما قصد سفر به جاده های پر پیچ و خم ایران مانند جاده هراز جاده چالوس جاده فیروزکوه را کرده اید

پیشنهاد شرکت اجاره خودرو آراد سیر اجاره ون هیوندا H350  به شما عزیزان می باشد.

از مشخصات فنی  این خودرو چه می دانید؟

موتور این خودرو دارای سیستم توربو و توانی با قدرت ۱۷۸ اسب بخار است، شتاب صفر تا صد این خودرو هم در ۱۰ ثانیه می باشد که بی نظیر است. اگر این خودرو با در نظر گرفتن ظرفیت پر بودنش بشناسیم می‌تواند ۱۶۰ کیلومتر در ساعت را طی کند. سیستم تهویه ای که داخل کابین تعبیه شده بسیار عالی عمل می کند، پله های خودرو به صورت کمک برقی بالا و پایین می روند.ترمز abs آن بدون قفل باشد.

باک این خودرو دارای ظرفیتی حدود ۷۰ لیتر سوخت را در خود جای می دهد. کیسه هوایی هم که برای این خوردو تعبیه شده ۹ کیسه هواست برای راننده و سرنشینان، در جاده های پر پیچ و خم و اگر دقت کنید آینه‌های خودرو ون هیوندا  H350 با وسعت دید بسیار عالی و راهنما دار در خدمت شما عزیزان می باشد تا بتوانید با این خودرو از سفرتان لذت کافی را ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha