• سه‌شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400040100830
  • خبرنگار : 71468

علی‌نژاد: نیکخواه بهرامی سابقه خوبی دارد/یک پرداختی مالی اوایل هفته داریم

علی‌نژاد: نیکخواه بهرامی سابقه خوبی دارد/یک پرداختی مالی اوایل هفته داریم

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتخاب پرچمدار کاروان ایران گفت: صمد نیکخواه بهرامی سابقه و تجربه خوبی در بازی‌های آسیایی و المپیک دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی علی‌نژاد پس از جلسه ستاد عالی بازی های المپیک  در مورد انتخاب پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو بیان کرد: صمد نیخواه بهرامی انتخاب شد که به او تبریک می‌گویم و افتخار بزرگی است. او سابقه و تجربه خوبی در بازی‌های آسیایی و المپیک دارد و مدال‌آور ما در بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود.

او در مورد پرداخت  حقوق ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند نیز گفت: قرار بر این شد اگر ورزشکاری سهمیه گرفته بود  اما فرد دیگری اعزام می‌شود، حقوق ۱۸ ماه به ورزشکار اعزامی نیز پرداخت شود.

علی نژاد در مورد کارهایی که در یک ماه باقی مانده تا المپیک باید انجام شود نیز گفت:  یک ماه تا المپیک باقی مانده است.  دیروز جلسه‌ای با کادرفنی و سرپرست‌ تیم‌های اعزامی داشتیم و نکات لازم را به آنها گفتیم. در این یک ماه باید دقت کنیم ورزشکاران را به اوج برسانیم و در روزهای باقی مانده  سلامت ورزشکاران را حفظ کنیم به ویژه از لحاظ کرونا که موضوع مهمی است. البته  واکسیناسیون ورزشکاران ما انجام شده است و بخش کوچکی باقی مانده که شنبه هفته آینده انجام می‌شود.  با این حال هیچ کدام از واکسن‌ها ۱۰۰درصد محافظت ندارند بنابراین توصیه‌های لازم را انجام داده‌ایم.

او ادامه داد: تمام تلاش ما و کمیته ملی المپیک بر این است  کمک مالی کنیم تا مشکلی نباشد از این رو اوایل هفته آینده یک پرداخت مالی  خواهیم داشت و قبل از المپیک یک پرداختی دیگر را نیز به فدراسیون‌ها داریم. همه تلاش می‌کنیم کاروان المپیکی به خوبی  و سلامت اعزام شود و بهترین نتایج را بگیرد. تا الان ۶۳ سهمیه قطعی گرفته‌ایم اما پیش بینی است یک یا دو سهمیه دیگر بگیریم و رکورد کسب سهمیه را بشکنیم که در این شرایط کرونا اتفاق ویژه‌ای خواهد بود و  این حاصل کار جمعی و تیمی است.

علی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که تعامل بین کمیته ملی المپیک  و وزارت ورزش تا چه اندازه سازنده بوده  است، تاکید کرد: نکته اساسی که وجود دارد این است، وقتی آرامش به واسطه تعامل این دوستگاه حاکم شد، دیگر دغدغه‌ای نبود که اختلافات آسیب بزند. من سالها در فدراسیون مسئولیت داشتم و دیدم این اختلافات تا چه اندازه به سلامت روانی ورزش آسیب می‌زد. ما تلاش کردیم در کنار هم به عنوان ید واحد در کنار فدراسیون‌ها باشیم تا آرامش خاطر داشته باشند. یکی از اتفاقات  ویژه در این دوره همدلی  و همراهی بود که امیدوارم تا روز آخر دولت حفظ شود. دولت جدید  و کمیته ملی المپیک جدید که در دی ماه انتخاب می‌شود نیز همین ویژگی داشته باشند.قطعا اختلاف نظر وجود دارد و حتی دو برادر هم ممکن است اختلاف نظر داشته باشند  اما باید منافع ملی حفظ شود که این دو دستگاه این کار را انجام دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha