• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۲۳:۵۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400040201825
  • خبرنگار : 50294

فرمانده سپاه شهرستان بیجار:

هنرمندان پیش قراولان مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند

هنرمندان پیش قراولان مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه شهرستان بیجار، هنرمندان را پیش قراولان و فرماندهان مبارزه با تهاجم فرهنگی عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار سید مرتضی میرآقایی امروز (2تیر) در حوزه هنری شهرستان بیجار، با اشاره به نقش هنرمندان در انعکاس جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان این انقلاب در دوران مختلف از جمله مبارزه با رژیم طاغوت، جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی اظهار کرد: امروز هنرمندان به عنوان خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی در خنثی سازی توطئه‌های مختلف دشمنان در نفوذ به باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و مردمان این سرزمین ولایت مدار در حال مبارزه هستند.

سرهنگ میرآقایی ادامه داد: دشمنان انقلاب و مردم آزادی خواه ایران اسلامی همواره در تدارک حمله به کشور هستند و در چند سال اخیر در کنار توطئه های مختلف، بحث تهاجم فرهنگی و سست کردن باورها و ارزش‌های اسلامی مردمان این سرزمین تلاش می‌کنند، اما با حضور و واکنش به موقع هنرمندان متعهد و انقلابی این تلاش‌ها ره به جایی نبرده و نخواهد برد.

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی مردمی مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: هنرمندان با هوشیاری و حضور به موقع خود در این عرصه مبارزه همواره همراه و باور برادران و خواهران خود در عرصه مبارزه با زیاده خواهی ها و توطئه های دشمنان بوده اند.

میرآقایی ادامه داد: خوشبختانه حوزه هنری در مدت فعالیت خود در شهرستان بیجار توانسته است اقدامات بسیار خوبی را در شهرستان رقم بزند که توجه به فرهنگ ومطالعات پایداری و برجسته سازی نقش رزمندگان و ایثارگران درقالب برگزاری شب های خاطره و تولید کتب خاطرات در کنار برنامه های متنوع فرهنگی وهنری بخشی از آن می‌باشد.

فعالیت‌های حوزه هنری در شهرستان بیجار چشمگیر و قابل تقدیر است
علی اکبر ورمقانی فرمانده بیجار ضمن قدردانی از فعالیت های حوزه هنری در شهرستان بیجار برحمایت دولت از بخش فرهنگ و هنر تأکید کرد.

فرماندار بیجار با قدردانی از فعالیت‌های حوزه هنری گفت: حوزه هنری در استان کردستان منشاء خدمات ارزنده‌ای بوده است و در مدت فعالیت دفتر شهرستانی این نهاد انقلابی شاهد اتفاقات بسیار زیادی در بخش هنر و فرهنگ شهرستان بیجار بوده‌ایم.

وی ادامه داد: حمایت از تولید آثار مکتوب ادبی، توجه جدی به مقوله ادبیات پایداری، حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های هنری تجسمی، برگزاری جشنواره تئاتر استانی و تار با دبیرخانه دائمی آن در بیجار، برگزاری کلاس های آموزش هنری با بهره مندی از اساتید مطرح شهرستان، استان و تهران، برگزاری جشن ها و مراسم مختلف در ایام سال بخشی از فعالیت های ارزنده این نهاد است که موجب رضایت هنرمندان و مردم فهیم بیجار نیزقرار گرفته است.

ورمقانی با اشاره به نقش حوزه هنری در رونق سینمای کشور گفت: افتتاح سینما آزادی بیجار ساخت یک گالری هنری از دیگر اقدامات حوزه هنری است که در کمترین زمان و با مدیریت بسیار جهادی در بخش مالی به سرانجام رسید و هم اکنون این مکان تبدیل به یکی از مهمترین مراکز فرهنگی وهنری شهرستان گردیده است.

فرماندار بیجار با اشاره به بحث کرونا در کشور و تعطیلی بسیاری از برنامه های هنری و فرهنگی تصریح کرد: حوزه هنری توانست این تهدید را به فرصت تبدیل نماید و در این مدت با تبدیل سینما آزادی به یک پردیس سه سالنه زمینه ارتقای شاخص های هنری و فرهنگی شهرستان را فراهم کند که بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: تولید آثار مختلف و ورود به موضوع بهره مندی از فضای مجازی در دوران کرونا از دیگر اقداماتی است که در حوزه هنری شاهد آن بوده ایم.

ورمقانی گفت: با توجه به خدمات حوزه هنری و اقدامات صورت گرفته لازم است از حوزه هنری به صورت جدی حمایت صورت گیرد و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات موجود حوزه هنری در بخش فضای اداری و بودجه را مرتفع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha