• پنجشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400040302105
  • خبرنگار : 71536

رونالدو از علی دایی تشکر کرد

رونالدو از علی دایی تشکر کرد

کریستیانو رونالدو بعد از رسیدن به رکورد علی دایی و دریافت پیام محبت آمیز کاپیتان سابق تیم ملی ایران، به تمجید از این اسطوره پرداخت.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در جریان دیدار با تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۲۰، با زدن دو گل، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۹ رساند و به علی دایی رسید تا هر دو مشترکا عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی جهان را تصاحب کنند.

بعد از این اتفاق، علی دایی پستی را دراینستاگرام منتشر کرد و با تبریک به رونالدو به خاطر شکستن این رکورد، او را انسانی الهام بخش دانست. 

رونالدو ساعاتی بعد از این موضوع، در استوری اینستاگرامی خود در واکنش به اظهارات علی دایی نوشت: "قهرمانان واقعی برای همیشه قهرمان می‌مانند. من خیلی مفتخرم که چنین سخنان مهربانه‌ای از طرف یک الگوی بزرگ مثل شما (در مورد خودم) خواندم. ممنون علی دایی"

رونالدو همچنان این فرصت را دارد تا با زدن صد و دهمین گل ملی‌اش و بیشتر، به تنهایی رکورددار بیشترین گل زده ملی در جهان لقب بگیرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۳ ۱۶:۱۸

در کنار این همه ادب و احترام طرفین، وجود یک عکس جعلی و فتوشاپی برای چه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۱:۵۴

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز در واکنش به برابری رکورد علی دایی و رونالدو نوشت که اسطوره‌ها روی ۱۰۹ گل متحد شدند. فیفا در حساب اینستاگرامی خود عکس ترکیبی طراحی شده از رونالدو و دایی را منتشر کرد که روی تابلوی تبلیغات پشت سر آن‌ها عبارت «۱۰۹ گل» درج شده است. این نهاد اضافه کرد که کریستیانو رونالدو و علی دایی دو گلزن برتر تاریخ فوتبال مردان هستند.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۳ ۱۶:۳۱

علی آقا دعوتش کن دیزی تو دربند بهش خوش میگذره

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۳ ۱۸:۵۰

متن که علی دایی گفته رو چرا ننوشتین انگلسی بلد نیستم ولی تبریک که به رکورد علی دایی رسید

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۳ ۱۹:۰۲

......ورزش زبان احترام انسانها و ملت هاست .....

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۳ ۱۹:۲۸

درود بر بزرگ مرد فوتبال ایران وباید گفت جهان بزرگ مردی که ن در ورزش بلکه در گذشت و بز گواری کم نظیر است بزرگ مردی که با قلبی چون دماوند و زلال چون خلیج همیشه فارس به رقیب خود تبریک گفت و این هنر بزرگواریش در کنار فوتبالش در تاریج ماندگار شد درود بر روح بلندت علی دایی بهت افتخار می کنم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۳ ۱۹:۵۵

رونالدو عزیز مردی باشخصیت وانسان دوست هستند،که نه به اسرائیل وعربستان گفته است، خداراشکرکه همچه آدمی جای هم وطن ما گرفته است

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۴ ۰۴:۳۶

بسم الله الرحمن الرحیم ایرانی ها ا به این افتخارات می گویند خود باوری مثل بزرگترین کار با تیمهای بزرگ جهان در چند سال پیش در حافظه همه ایرانی ها در نسلهای آینده به یاد اگر و الگو می ماند خود باوری

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۴ ۱۶:۱۹

سلام درود به علی دایی که همش بهش افتخار کردیم و خواهیم کرد.همین که دایی به رونالدو تبریک گفت این نشان از روح بزرگش می باشد. سالها سال کسی به ۱۰۹ گل ملی نخواهد رسید.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۴ ۱۷:۵۵

عشق‌‌من رونالدو

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۶ ۱۱:۵۱

کوه ادب علی آقاست. مرسی از رونالدو به خاطر این ادب و احترامش

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۰ ۱۴:۴۲

اسطوره بزرگ ایران، پاینده باشی. قهرمان ایران، افتخار ماست که هموطن موقر و مبارزی چون تو داریم. سایه ی متانت و بزرگ منشی ات مستدام.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۳ ۱۰:۵۸

چی میشد یک سال دیگه می ماندی علی دایی عزیزوچندتا پنالتی وگل باد آورده منطقه ۱۸قدم به ثمر میرسادنی تا رکوردت افسانه ای شود.اابته علی دایی فوتبال حرفه ای توسن ۲۴سالگی شروع کرده ورونالد۱۸سالگی