• پنجشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400040302242
  • خبرنگار : 30054

آیا هنوز موکت خارجی ارزش خرید دارد؟

آیا هنوز موکت خارجی ارزش خرید دارد؟

شاید این تصور وجود داشته باشد که خرید جنس خارجی حتی با قیمتی بیشتر و بالاتر از جنس ایرانی، همواره یک انتخاب خوب است و این افزایش قیمت به بالاتر بودن کیفیت آن کالا می ارزد. در مورد قیمت و خرید موکت خارجی نیز این تصور وجود دارد که این بهای اضافه بابت کیفیت بالاتر پرداخت می شود که کاملا ارزش دارد. اما این تصور تا چه حد صحیح است و چه ایراداتی به آن می توان وارد کرد را در این مطلب بخوانید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام  فروشگاه اینترنتی کفپوشان، قیمت و خرید موکت خارجی در بازار ایرانی یک فرصت خوب است که توسط شرکت های وارد کننده معتبر برای خریداران فراهم شده است. فکر کردن به اینکه در ایران زندگی کنید اما موکتی را خریداری کنید که توسط بهترین برندها و تولید کننده های جهان تولید شده است کمی وسوسه برانگیز است. خوب است بدانیم که موکت های خارجی کیفیت خوبی دارند، رنگبندی آن ها متناسب با پالت های رنگی روز دنیاست، تکنولوژی بافت و تولید بی نظیری دارند، الیاف استفاده شده در این موکت ها روز به روز بهتر و متفاوت تر می شود، اکثر برندهای خارجی مقید به رعایت مسائل مربوط به محیط زیست هستند و رضایت مصرف کننده برای آنها موضوعی حیاتی است.

برای بسیاری از مدیران موفق و افراد با سلیقه، قیمت و خرید موکت خارجی نه یک هزینه، که یک سرمایه گذاری محسوب می شود. شما با خرید موکت های با کیفیت و ماندگار خارجی، تا سالهای زیادی خود را از هزینه خرید مجدد موکت خلاص خواهید کرد و دیگر نیازی به خرید مجدد یا تعویض کفپوش خود نخواهید داشت. این موکت ها عمر مفیدی تا 10 سال دارند و این رقم در بین انواع موکت و کفپوشف رقمی قابل توجه و بی نظیر است.

هر کارخانه تولید موکت خارجی آزمایشگاه و فضای تحقیقاتی دارد که ایده های بهتر شدن موکت را عملی می کنند. آن ها الیاف مصنوعی متنوعی می سازند و آزمایش های گوناگونی روی آن ها انجام می دهند تا مطمئن شوند الیاف به دست آمده می تواند ویژگی های لازم و بهتر برای کاربری های متنوع را داشته باشد یا خیر. به عنوان مثال آیا می توان موکت یا الیافی تولید کرد که برای کاربری خانگی با اتاق کودک نرمتر و ایمن تر باشد؟ آیا موکت یا الیاف تولید شده استاندارد آسم و آلرژی را دارد؟ آیا این موکت یا الیاف در شرایط آتش سوزی ایمن عمل می کند و می تواند جان ساکنین را در امان نگه دارد؟ 

استانداردهای موکت خارجی

یکی از استانداردهای لازم برای تمامی موکت های خارجی دوستدار محیط زیست بودن است. به این معنی که در بافت و ساخت موکت خارجی از الیاف غیرقابل بازیافت استفاده نمی شود و میزان آلایندگی هوا و محیط زیست در تولید و بافت موکت حداقل میزان ممکن است. همچنین در بافت و تولید موکت خارجی از الیافی استفاده می شود که می توانند بازیافتی باشند یا بازیافت بشوند.

از دیگر استانداردهای مهم برای تولید موکت های خارجی، استانداردهای ایمنی است. مثلا استاندارد آسم و آلرژی، استاندارد آتش سوزی و استاندارد مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن. استاندارد آسم و آلرژی تاکید دارد که موکت بافته شده باید برای سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان ایمن باشد؛ یعنی حساسیت زا نباشد، گرد و غبار و مواد حساسیت زا را در خودش نگه ندارد، نظافت و غبار روبی آن ساده و عملی باشد و همچنین در آن از الیاف مصنوعی آلرژی زا استفاده نشده باشد. استاندارد آسم و آلرژی به ویژه در مورد کفپوش های مناسب اتاق کودک بسیار سخت گیرانه عمل می کند و کنترل شدید بر روی موکت اتاق کودک دارد. استاندارد آتش سوزی به این معناست که موکت موجود در فضا باید دارای الیافی باشد که در صورت بروز آتش سوزی، به سرعت مشتعل نشود و دود سمی از آن خارج نشود. این نکته در ایمنی و حفظ جان افرادی که در آن فضا حضور دارند بسیار مهمه و حیاتی است. تصور کنید که در اتاقی حضور دارید که موکت آن به عنوان کفپوش دارای این استاندارد نباشد. به محض وقوع کوچکترین آتش سوزی، کل فضا غرق در آتش خواهد شد و آتش سراسر کف را فرا خواهد گرفت. فرار یا نجات از این وضعیت بسیار بعید به نظر می رسد. اما موکت های خارجی که استاندارد آتش سوزی داشته باشند، مشتعل نمی شوند و زمان لازم برای ترک محیط را در اختیار افراد قرار می دهند. همچنین این موکت ها در شرایط آتش سوزی گازها و دودهای سمی تولید نمی کنند که خطر خفه گی بر اثر گازهای تولید شده را به صفر می رساند.

موکت تایل خارجی از کجا بخریم؟

قیمت و خرید موکت تایل در بازار ایران بسیار متغیر است اما در هر شرایطی و با وجود تغییر نرخ ارز، شما همواره می توانید از کفپوشان قیمت روز و دقیق انواع موکت خارجی را جویا شوید. فروشگاه اینترنتی کفپوشان مجموعه کاملی از انواع موکت تایل خارجی و سایر انواع موکت خارجی را در اختیار دارد. بهترین برندها با کامل ترین کاتالوگ های روز دنیا در ایران توسط تیم حرفه ای کفپوشان در اختیار شما خواهد بود. کافی است در منزل یا محل کارتان بنشینید و با چند کلیلک ساده کاتالوگ های برندهای خارجی را در وب سایت ما ورق بزنید، انتخاب کنید و به ساده ترین حالت ممکن از بازار های جهانی خرید کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha