• پنجشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400040302257
  • خبرنگار : 50291

همزمان با هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

گلباران و تجدید میثاق مسئولان قضایی ورامین با آرمان‌های شهدا

گلباران و تجدید میثاق مسئولان قضایی ورامین با آرمان‌های شهدا

ایسنا/تهران همزمان با هفته قوه قضائیه، آیین گلباران و تجدید میثاق مسئولان قضایی شهرستان ورامین با آرمان های شهدا برگزار شد.

در این مراسم که ریاست دادگستری، دادستان، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی و کارکنان مجموعه قضایی شهرستان ورامین حضور داشتند حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین طی سخنانی گفت: کارکنان دستگاه قضا ادامه دهنده راه و روش شهید بهشتی و یاران ایشان هستند و در این راه هر چقدر تلاش ما باعث خوشحالی مردم شود مصداق چشاندن طعم ناب اسلام محمدی است که مردم از آن بهره مند می گردند.

وی با تقدیر از حضور مسئولان قضایی در آیین تجدید میثاق با شهدا افزود: اگر شهدا و ایثارگری آنها نبود ما نیز اکنون در این کسوت و مقام نبودیم و باید در همه مراحل زندگی از شهدا استمداد بطلبیم.

حجت الاسلام محمودی دشمن شناسی و اهداف آنها در خصوص نابودی کشور را مهم دانست و تصریح کرد: شرایط اکنون حساس است دشمنان بسیاری از خارج و داخل داریم، دشمن بیدار است و در حال فعالیت است و نمونه آن فعالیت آنها در خصوص حمله به مراکز حساس ما است که باید در این خصوص بیشتر دقت کرد.
 
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به وظایف حساس دستگاه قضا در کشور نیز بیان کرد: قضاوت و برخورد با مجرمین و دستگیری از حقوق مردم وظیفه شما است حق الناس و حقوق مردم بسیار حساس است، مسند شما در بحث قضاوت مسند امیرالمومنین علیه السلام است حضور مردم و انتخاب شایسته آنها در انتخابات و حضور آیت الله رئیسی نقطه امید و نگاه جدیدی بود و ضمن تقدیر از زحمات بی شمار عزیزان، سعی گردد در قضاوت ها فقط خداوند و حق الناس مردم دیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ورود دستگاه قضا به حمایت از تولید را عمل به منویات رهبری معظم انقلاب دانست و ادامه داد: دو اتفاق مبارک خرداد ماه در ورامین یکی بازگشایی مجدد کارخانه شیر وارنا و دیگری کارخانه قند موجب خشنودی مردم، تولید کنندگان و کارگران گردید و لازم است این حمایت ها ادامه پیدا کند تا به امید خدا بتوانیم ضمن ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخل، کشور را از لحاظ وابستگی به نفت نجات دهیم و اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری معظم را بر پایه تولید داخل و صادارت پویاتر کنیم.

وی در پایان در خصوص تخلفات صورت گرفته در انتخابات شورای شهر و بحث داغ آن در برخی شهرستان ها از جمله ورامین عنوان کرد: بحث خرید و فروش آرا باید از ذهن ها پاک شود اگر موردی هست برخورد شود و اگر نیست باید به مردم ثابت شود که چنین چیزی رخ نداده است و امید است با اهتمام دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی اگر تخلفی صورت گرفته است سریعا برخورد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha