• پنجشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400040302262
  • خبرنگار : 50291

فرماندار پیشوا:

شورای ششم پرچم اتحاد را در پیشوا به دست گیرد/ تعامل و همدلی سرلوحه کار شورای جدید قرار گیرد

شورای ششم پرچم اتحاد را در پیشوا به دست گیرد/ تعامل و همدلی سرلوحه کار شورای جدید قرار گیرد

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی و سایر نهادها در کنار شورای اسلامی شهر هستند و کمک می‌کنند تا امر خدمت‌رسانی به مردم به صورت مطلوبی پیش رود.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر پنجشنبه ۳ تیرماه در نشست با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا بیان کرد: از تمامی داوطلبانی که با ایثار و از خودگذشتگی پا به عرصه انتخابات گذاشتند و خود را در معرض آرای مردم قرار دادند تشکر و قدردانی کرده و به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا تبریک عرض می‌نمایم.

وی ادامه داد: اعضای شورای تامین، ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و همه عوامل انتخابات همدل و همراه، دست به دست هم دادند تا انتخابات ۲۸ خرداد در یک فضای سالم و قانونمند برگزار شود.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: داوطلبان و هواداران آنها در نشاط‌بخشی و شورآفرینی انتخابات اثرگذار بودند و موجب مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای شدند.

عباسی عنوان کرد: اعضای شورای ششم شهر پیشوا با افق دید مشترک، دارای سلایق، عقاید و نظرات مختلفی هستند که باید با تدبیر، جدیت و همدلی امور را پیش برده و مردم را به آینده امیدوارتر کنند.

وی یادآور شد: با همگرایی و وحدت می‌توان اتفاقات بزرگی‌ چون پروژه ماملو را رقم زد که علیرغم محدودیت‌های مالی به‌عنوان پروژه‌ای بی‌نظیر در شهرستان پیشوا به اجرا و بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهرداری وظایف چند وجهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... داشته و حتی در خصوص امنیت مردم نیز عهده‌دار مسئولیت است و شورای ششم باید ضمن جلوگیری از حرکت‌های تک‌بعدی نگاه جامع به شهر داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر پیشوا جلودار و پیشقراول همدلی و هم‌افزایی در شهرستان باشد و پرچم اتحاد را به دست بگیرد و سایر دستگاه‌ها را در این مسیر هدایت کند.

عباسی گفت: دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی و سایر نهادها در کنار شورای اسلامی شهر هستند و کمک می‌کنند تا امر خدمت‌رسانی به مردم به صورت مطلوبی پیش رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha