• پنجشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400040302291
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

امیدوارم رای کمیته استیناف عادلانه و منصفانه باشد

امیدوارم رای کمیته استیناف عادلانه و منصفانه باشد

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه قضات انسان های شریف و عادلی هستند، گفت: امیدوار بودیم رای کمیته استیناف زودتر اعلام می‌شد، اما الان نیز امیدوار به صدور رایی عادلانه و منصفانه از سوی قضات هستیم.

حسن استکی امروز (پنجشنبه-۳ تیرماه) در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: با طولانی شدن لیگ، لیگ فرسایشی و خسته کننده می شود و بازیکنان با فشار روحی نیز روبرو می شوند.  

وی افزود: در این مدت تمرینات خوبی را سپری کردیم. سرمربی تیم تمرینات بدنسازی و همچنین بازی های تدارکاتی خوبی را برای تیم در نظر گرفته بودند و این بازیها برای ما خوب بود و تیم شرایط بهتری را از نظر روحی و جسمی پیدا کرد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازیکنان آسیب دیده تیم اضافه کرد: به جز قاسم حدادی فر، بقیه بازیکنان در خدمت تیم هستند تا به صلاحدید سرمربی در ترکیب تیم قراربگیرند. امیدوارم فردا بازی خوب، جوانمردانه و تماشاگرپسندی با آلومینیوم باشد و هر تیمی مزد تلاش خود را بگیرد.

به گزارش ایسنا، استکی در خصوص وقفه یک‌ماهه لیگ و آسیب های آن گفت: اولین آسیب این وقفه طولانی و ادامه آن در این گرمای هوا به بازیکنان برمی گردد، در این فصل شاید سال های قبل بازیکنان در حال استراحت بودند، اما الان در این هوای گرم و شیوع ویروس کرونا، درذکوران رقابت‌ها هستند و این مسائل به بازیکنان فشار می آورد. بازیکنان تا اندازه‌ای می توانند تمرینات طولانی بدون بازی را تحمل کنند، حتی اگر بازی تدارکاتی باشد انگیزه ای که بازی رسمی در بازیکنان ایجاد می کند بازی های دوستانه ندارد.

وی همچنین در ارتباط با عدم صدور رای کمیته استیناف در خصوص بازی سایپا و پیکان، اضافه کرد: نتیجه بازی دو تیم در زمین مشخص شده است، امیدوارم که در کمیته استیناف رای بهتری صادر شود، این مسئله شرایط را بد و موجب بدبینی می شود. ذوب آهن قبلاً در چنین شرایطی قرار گرفته بود و امتیاز را از تیم ذوب آهن گرفتند، در زمین بازی نتیجه مشخص است و نتیجه خارج از زمین را کسی نمی تواند، مشخص کند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نمی خواهم بگویم، اعلام نکردن رای استیناف عمدی است، اما مشاهده کردید رای قبلی را چه زمانی اعلام کردند، در زمان بازی مهم تیم که شرایط را برای ما بد کرد. امیدوارم عمدی در کار نباشد، قضات ما خوب و عادل هستند و به دین اسلام و انسانیت تعهد دارند و امیدوارم رای منصفانه و عادلانه ای را صادر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha