• جمعه / ۴ تیر ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400040402701
  • خبرنگار : 71655

پورموسوی: سایپا نمی تواند فرار رو به جلو کند/ اردوی تهران مفید بود

پورموسوی: سایپا نمی تواند فرار رو به جلو کند/ اردوی تهران مفید بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بازی صحنه داوری خاصی نداشت و سایپا نمی تواند خودش را پشت اشتباهات داوری پنهان کند.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی این تیم برابر سایپا، در نشست خبری اظهار کرد: خدا را شکر بعد از چندین هفته که خوب بازی می کردیم اما نمی توانستیم ببریم، سه امتیاز این بازی سخت و دشوار را به دست آوردیم. به بازیکنانم تبریک می گویم. اینکه ما بعد از یک ماه که لیگ تعطیل بود توانستیم آمادگی خودمان را حفظ کنیم نشان از برنامه ریزی ما در اردوی تهران داشت. بازیکنان احساس مسئولیت بالایی داشتند و دیروز هم گفتم که بچه ها مصمم هستند که بازی های آینده را با پیروزی پشت سر بگذارند. 

او ادامه داد: فکر می کنم شرایط جوی در ۲۰ دقیقه آخر روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت هرچند ما جلو بودیم اما ناخواسته کمی عقب نشینی کردیم. همه تیم ها می دانند که تیم مهمان به هتل کاروانسرا می رود و تیم نفت به هتل پارسیان به جز چند مورد که در فروردین و اردیبهشت ماه بود هر دو تیم میزبان و مهمان و داوران در هتل کاروانسرا مستقر شدند اما این بازی با توجه به اینکه سایپا می دانست که هتل میزبان پارسیان است فکر می کنم از دو هفته قبل این هتل را رزرو کردند و ما تصمیم گرفتیم که جابجا شویم اما آقای کامرانی فر قبول نکردند و گفتند به پاکی داوران اطمینان داریم و نیازی به جابجایی نیست. فکر نمی کنم که بازی صحنه ای داشته باشد که سایپا بخواهد پشت آن قایم شود و فرار رو به جلو کند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره بازی های آینده این تیم گفت: بچه ها امشب خوشحال هستند و از فردا برای بازی با نفت مسجد سلیمان آماده می شویم که بازی سختی است. فکر می کنم می توانیم با تلاش بیشتر این جایگاهی که در جدول داریم را حفظ کنیم. بچه ها با انگیزه و با انرژی ظاهر خواهند شد.

پورموسوی درباره علت برگزاری اردوی این تیم در تهران گفت: به جز استقلال و پرسپولیس که در تهران بودند کدام تیم اردو نرفت. ما می خواستیم شرایط تیم را برای مسابقه حفظ کنیم، در آبادان به دلیل گرمای هوا نمی توانستیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین کنیم و نمی توانستیم بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. این بازی ها باعث شد بچه های ما از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کنند. مطمئن هستم برد امروز ما به خاطر اردوی خوب تهران بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۰۹:۱۴

هرجا کمالوند است حاشیه وجود دارد...فوتبال ایران باید از دست این گونه مربیان پرحاشیه و کم دانش خلاص شود.