• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۰۰:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400040502710
  • خبرنگار : 71575

"قضاوت پراشتباه" داور دیدار استقلال و گل‌گهر از نظر یک کارشناس

"قضاوت پراشتباه" داور دیدار استقلال و گل‌گهر از نظر یک کارشناس

جعفر خوشرو می‌گوید که زاهدی‌فرد قضاوت خوبی در دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان نداشت.

Iجعفر خوشرو، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان گفت: بازی خوبی بود اما قضاوت خوبی را شاهد نبودیم. هر ۲ گل استقلال سالم بود و مشکلی نداشت اما جزییات قضاوت داور خوب نبود. 

وی ادامه داد: او دوندگی خوبی داشت اما جایگیری مناسبی نداشت و توان مدیریت بازی را هم نداشت. خطاهای کوچکی که می‌توانست در روند بازی تاثیر بگذارد را اشتباه سوت می‌زد. به عنوان مثال دروازه‌بان استقلال با مدافع خودی برخورد کرد اما داور خطا گرفت. از این قضاوت‌های پر اشتباه از زاهدی‌فرد زیاد دیده‌ایم و معلوم نیست چه زمانی قرار است با او برخورد شود.

او در ادامه درباره خطا روی مهدی قایدی که باعث به ثمر رسیدن گل نخست بازی شد هم گفت: در این صحنه خطایی ندیدم چون یک برخورد طبیعی در فوتبال بود و اگر هم قرار بود خطایی اعلام شود منطقی این بود که خطای مهاجم گرفته شود. 

خوشرو درباره صحنه مشکوک به پنالتی گل‌گهر گفت: "مدافع استقلال در دقیقه ۵۲ داخل محوطه جریمه بدون اینکه تسلطی روی توپ داشته باشد پای خود را رها می‌کند که منجر به سرنگونی مهاجم گل‌گهر می‌شود که این از نظر من پنالتی است."

اصلاحیه: پیش‌تر از قول جعفر خوشرو  آمده بود که «در نیمه دوم، بازیکن گل‌گهر در محوطه جریمه استقلال سایه‌زنی کرد و تعادلش را از دست داد که پنالتی نبود و اعتراض کادر فنی گل‌گهر بیهوده بود.» که بدین ترتیب این مساله اصلاح می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۰۰:۵۹

فقط برخورد دروازه‌بان رو میگی قضاوت پر اشتباه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۰۹:۱۲

اصولا و عملا قلعه نویی زمانی که می بازد از این حرفها زیاد مشنویم...فوتبالمان با این تفکرات قلعه نویی مدلی پیش نخواهد رفت.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۰۹:۵۷

اقای خشرو پیروزی هم بود اینو میگفتی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۱:۰۲

نظری در مورد بازی پرسپولیس و گل هندشون نداره؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۳:۲۰

یعنی خوشم میاد که پرسپولیس خواب و خوراک از شما گرفته

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۲:۴۴

مگه کسی گفته گل های استقلال ناسالم بوده !

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۵:۲۴

من نمیدونم استقلالیا چکارارتش سرخ دارن بابا برید فاصله تون جبران کنیدکه با صدتا کشتی هم پرنمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۵:۲۸

هه نه ولی ما میگیم گل شما رو کور هم تشخیص میداد که هند بود ولی داور 🐃

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۸:۴۸

آقاچجوریه هرکی به پرسپولیس میبازه میگن مهندسی خوب شماهم اگه میتونیدببریدمهندسی اینکه مربی داره کاربلدوقتی تعویض میکنه که تعویض طلایی بشه پس این مهندسی نیست فوتبال قشنگ پرسپولیس به مدیرعامل سپاهان بگیدکه آقاچقدر میخوای خرج کنی تاهرجوری شده قهرمان بشی البته این کارهاازساکت برمیادچون پول مفت زیاد داره.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۹:۵۸

چرا هیشکی در مورد گل هند پیروزی نظر نمیده

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۴:۴۲

چرا همه کارشناسان داوری به ضرر استقلال صحبت میکنن اخه این تیم باید از همه جانبه ضرر ببیند خدا جای حق نشسته یه روزی ابروی همه مخالفان استقلال خواهد رفت

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۵:۲۰

نمیدونم نوبت به استقلال که میرسه کارگردان ها چرا اینهمه فعال میشن.بالای ۱۰ بار صحنه گل اول استقلال رو نشون داد که شایدچیزی ازتوش در بیاره.مجری که نگو اینقد زوم کرده صحبت هاش رو این موضوع که انگار دارن میبخشن .و زاویه دید رو میخوان جوری درست کنن که توپ رد نشده باشه..ولی گل آفساید پرسپولیس چرا هیچیکی جرات نداره بگه .انسانیت و شرف چیز خوبیه اگه دین ندارین آزاده باشین

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۵:۵۵

اولش میگه سایه زنی بعدش میگه پنالتی... اگه واسه پیروزی هم بود همینو میگفتی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۶:۵۰

اگه پرسپولیس نبود استقلالی های همیشه سوم چه بهانه ای میخواستن جور کنن؟!!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۲۲:۴۵

متاسفانه بعضی از دوستان به ظاهر کارشناس نظر میدن،سعی میکنن که حرفهایی را بزنن تا جو را متشنج کنن،چرا از بازیهای پرسپولیس و داوری این بازیها انتقاد نمیکنید و چراهای دیگر

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۸:۱۲

آقای خشرو تو نظر ندی کسی ناراحت نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۸:۵۷

در مورد اشتباه داور که باید مدافع مس رو بابت خطا روی مغانلو اخراج می‌کرد آقایان خطیبی و مجیدی نظری ندارند؟ بی تعارف نظرشون رو بگن. هیچ کارشناسی گل پرسپولیس رو هند تشخیص نداد حالا اگر این آقایون تشخیص دادن بهتر نبود جای مربی شدن داور می‌شدن البته درآمد میلیاردی نداره که خرج بعضی چیزهاتون بشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۲۰:۳۸

الان چه ربطی با پرسپولیس داشت که بعضی ها کباب شدن پرسپولیس با چهار قهرمانی پیاپی با امتیاز بالا در جایگاه پر افتخارترین باشگاه در لیگ های حرفه ای دنیا هست

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۲۱:۵۲

در عوض زاهدی فر علیه پرسپولیس خوب پنالتی می‌گیره و بعد هم پوزش می خواد

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۲۲:۵۴

خجالت نمی‌کشید این خبر ها رو کار میکنید؟ برا کی کار میکنید؟ تیم پرسپولیس همین هفته سه امتیاز با گلی به دست آورد که کاملا مردود و خطای هند بود سه امتیازی که می‌توانست تکلیف قهرمانی لیگ رو مشخص کنه .

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۶ ۰۰:۲۲

یه سخن از مادر عروس آقای خوشرو همان بهتر داوری نکنی

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۶ ۰۷:۵۴

شما کجا وارتش سرخ کجا اگرداور نباشد شماها اینجانبودید