• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۰۰:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400040502713
  • خبرنگار : 50188

مطهری: سازمان لیگ با پرسپولیس منصفانه‌تر رفتار کند/ بازی کردن در زمین مس فوق العاده سخت است

مطهری: سازمان لیگ با پرسپولیس منصفانه‌تر رفتار کند/ بازی کردن در زمین مس فوق العاده سخت است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی اینقدر با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کنیم و اولویت نیز تیم ملی است توقع از سازمان لیگ این است که با باشگاه پرسپولیس منصفانه‌تر رفتار کند.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد: توقع ما از مس رفسنجان و باشگاه آن، باشگاهی است که ساختار دارد، بازی کردن در این زمین فوق العاده سخت است، هم برای خود تیم مس و هم تیم‌هایی که اینجا می آیند.

وی افزود: انتظار من از مسئولان مس این است که هر چه سریع‌تر یک زمین که در شأن باشگاه مس رفسنجان است بسازند که بتوان فوتبال بهتر با آسیب دیدگی کمتر اینجا بازی کرد. این زمین فوق العاده سنگین است و شما حداقل به دو سه روز ریکاوری نیاز دارید که بازیکنان به حالت اولیه بازگردند.

مطهری بیان کرد: تیم مس نشان داد که برنامه دارد و می داند که از بازی چه می خواهد. درست است که سه، چهار هفته نتیجه خوبی نمی گیرند اما کادر خوبی دارد و با برنامه هستند اما امروز کاملاً برای ما شناسایی شده بودند و فوتبال خودمان را به آنها دیکته کردیم.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: در صحنه گل تیم پرسپولیس البته قبل از آن یکسری تغییرات در شکل بازی با جابجایی نفرات دادیم و کاملاً در اختیار ما بودند. به تیم مس در نیمه دوم به غیر از اواخر بازی، موقعیتی ندادیم و یک گل تاکتیکی و فنی به ثمر رساندیم. شناسایی فضا توسط مهدی عبدی، حرکت با قوس در آن فضا و تایمینگ مناسب که بین صادرکننده و دریافت کننده توپ، لمس اول مناسب و ضربه خوب، این کاری بوده که در تمرینات انجام دادیم.

او گفت: هر موقع که خط دفاعی مس بالا بازی می کرد این برنامه را داشتیم که با توجه به سرعت دفاع‌های وسط مس از فضاهای پشت آنها استفاده کنیم که خدا را شکر به خوبی استفاده کردیم. وی با اشاره به غیبت چند بازیکن تیمش گفت: همه جوره نفرات ما در اختیار تیم ملی بودند، حتی مربی ما در اختیار تیم ملی بود، چهار پنج بازیکن آسیب دیده داشتیم درست است که همیشه کار گروهی حرف اول را در تیم ما می زند و یک تیم هستیم اما غیبت بازیکنان ما نیز تاثیرگذار بود. وحید امیری، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی را در اختیار نداشتیم. خود احمد نوراللهی که مشکل داشت و در دقایق آخر به زمین فرستادیم.

مربی تیم پرسپولیس در ادامه گفت: توقع داریم تیمی که اینقدر با فدراسیون فوتبال همکاری می کند و اولویت نیز تیم ملی است سازمان لیگ با آن منصفانه تر رفتار کند. بازیهای ما همیشه جلوتر از سپاهان و با استراحت کمتری برگزار می شود و اینها همه موضوعاتی است که از سازمان لیگ می خواهیم دقت عمل بیشتری را داشته باشند.

مطهری در خصوص صحنه ای که داور نظر خود را بازگرداند نیز گفت: در خصوص آن صحنه اعتقاد داشتیم که خطاست ولی کادر داوری به نظر من خوب عمل کردند و تصمیم اشتباه خود را اصلاح کردند و می توانست بازیکن مس را اخراج کند چون شهریار در موقعیت تک به تک قرار داشت. بازی سنگینی بود که به تیم داوری خسته نباشید می گویم. تنها صحنه بازی هم همان صحنه بود.

وی در خصوص خطای هند عبدی در صحنه گل نیز گفت: لمس اول با سینه مهدی بود و گل کاملا صحیح بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha