• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۰۰:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400040502719
  • خبرنگار : 71575

آیا گل پرسپولیس به مس خطا بود؟

آیا گل پرسپولیس به مس خطا بود؟

۳ کارشناس داوری معتقدند پرسپولیسی‌ها گلی مردود را مقابل مس رفسنجان به ثمر رساندند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق شد مس رفسنجان را با تک گل مهدی عبدی شکست دهد که گل مهاجم پرسپولیس مشکوک به خطا بود.

نوید مظفری در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص گفت: در آن صحنه اصلا بحث آفساید مطرح نیست بلکه بازیکنی که گل را به ثمر رساند، پیش از آن، با دست توپ را کنترل کرد و باید گل مردود اعلام می‌شد و خطای هند گرفته می‌شد.

حیدر سلیمانی و جعفر خوشرو نیز در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کردند که در این صحنه عبدی توپ را با دست کنترل کرده و خطای هند به اشتباه از سوی داور اعلام نشده و گل پرسپولیس خطا بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۰۸:۳۰

و اینگونه تیم خاص را بازی به بازی تا قهرمانی اسکورت میکنند، پنج تا که هیچ ، باید منتظر پانزدهمین قهرمانی پیاپی تیم نظرکرده بود!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۰۸:۴۹

انتشار چنین خبری از سوی ایسنا باعث شگفتی شد!

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۰:۵۹

خب بیش از سه داور هم گفته اند که خطا نبوده ... حالا باید چکار کنیم ؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۲:۵۴

توي تصوير تلويزيوني كه به نظر هند نيست . از طرفي اگر هم هند بود از همه زودتر دروازه بان مس و ديگر بازيكنان نزديك به عبدي اعتراض مي كردند كه در تصاوير تلويزيوني هيچ خبري هم از اعتراض نبود . حالا بياييد درحاليكه توپ بعد از برخورد با سينه مهدي عبدي ، روي هواست ، صحنه را در جايي فريز كنيد كه توپ و دست در تصوير به نظر برسد كه با هم برخورد داشته اند و از روي آن قضاوت كنيد كه هند شده درست نيست . داورهايي هم كه گفته اند هند شده با دقت نگاه كنند نه اينكه از روي يك عكس دوبعدي نا واضح و نا مفهوم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۵ ۱۳:۰۸

بنظر تو هند نیست چون نخواستی ببینی همون لحظه بچه 4ساله من هم فهمید ک هند بوده این ک چیزی نیست چهار ساله همینجوذی میبرین بعدهم میگن وزیر مگه گل میزنه...

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۶ ۲۳:۵۹

خدا شفا بده این استقلالی ها همیشه همینطوری بودن دنبال بهانه حتی نمیخوان تصاویر ویدیویی رو ببینن شما با این اخلاقیاتی که دارید هیچ وقت لایق جام نبودید و نیستید