• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400040502881

مدیرکل تعاون فارس:

بیش از ٣٠هزار کارگاه صنفی فارس تسهیلات کرونا گرفته‌اند

بیش از ٣٠هزار کارگاه صنفی فارس تسهیلات کرونا گرفته‌اند

ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۳۰ هزار و ۳۲۴ کارگاه اصناف آسیب دیده از کرونا در سطح این استان تسهیلات حمایتی به میزان ۵۰۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

سهراب مختاری شنبه 5 تیرماه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و همچنین روز اصناف، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۳۰ هزار و ۳۲۴ کارگاه با اشتغال ۵۰ هزار و ۳۱۵ نفر بیش از ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس خاطرنشان کرد: این استان در شاخص میزان پرداخت تسهیلات کرونا در جایگاه چهارم کشور و در شاخص تعداد ثبت نامی جایگاه دوم کشور را دارا است.

حمایت از مشاغل آسیب دیده 

وی گفت: براساس ابلاغ جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل و بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا این استان در سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

مختاری با بیان اینکه مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و متقاضی اخذ این تسهیلات تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید شده است، گفت: بانک‌ها و موسسات اعتباری فارس نسبت به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ موظف‌ شده‌اند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی نیز تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مطابق همان دستور العمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha