• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400040503038
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ادوار هرمزگان در مجلس:

منافع اقتصادی هرمزگان باید در سبد مردم استان قرار بگیرد/هزینه های زندگی در هرمزگان بالاست

منافع اقتصادی هرمزگان باید در سبد مردم استان قرار بگیرد/هزینه های زندگی در هرمزگان بالاست

ایسنا/هرمزگان نماینده ادوار هرمزگان در مجلس گفت: با بیان اینکه منافع اقتصادی استان هرمزگان باید در سبد مردم قرار بگیرد و حق و حقوق مردم هرمزگان احیا شود، اضافه کرد: شرکت های بزرگ اقتصادی در استان حضور دارند اما در بحث ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین پرداخت مالیات در استان هرمزگان موفق عمل نکرده اند.

ابوالقاسم جراره در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به پیشینه آیت الله رئیسی انتظارمان از دولت سیزدهم تشکیل یک دولت انقلابی و اسلامی بر پایه عدالت محوری، مبارزه با فساد و کارامدی است.

وی با بیان اینکه مردم نیز به آینده کشورمان با روی کارآمدن آیت الله رئیسی امیدوار هستند که تغییراتی اساسی در عملکرد دولت صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: همگان انتظار دارند دولت با تلاش و کارامدی امیدهای از دست رفته را بازگرداند و مردم را به آینده کشور و بهبود وضعیت از همه لحاظ امیدوار کند.

نماینده ادوار هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه به طور حتم انتظار مردم دیدن شدن مشکلات و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آن است، تصریح کرد: دولت سیزدهم به طور حتم دولتی پر تلاش و پرکار در مسیر مبارزه با فساد خواهد بود و به طور حتم اگر دست فساد کوتاه شود به طور حتم اتفاقات مثبتی رقم می خورد.

وی با بیان اینکه کار دولت سخت و دشوار اما شدنی است، عنوان کرد: ارزش پول ملی اکنون کاهش یافته و شاهد تورم افسار گسیخته ای هستیم که باعث بروز مشکلات متعددی برای مردم شده است و باید دولت و تیم اقتصادی اش فکری برای مهار آن کنند.

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان با اشاره به اینکه باید تلاش مان برای چرخیدن دوباره چرخ اقتصادی باشد، اظهار کرد: هزینه ها بالا رفته و درآمد نسبت به هزینه افزایش مناسبی نداشته و همین امر قدرت خرید مردم را پایین آورده که سبب شده دولت تمرکز اصلی خود را بر اقتصاد و بهبود معیشت مردم معطوف کند.

وی با بیان اینکه هزینه های زندگی در هرمزگان نسبت به سایر استان ها رشد بیشتری داشته و سبب بروز فاصله طبقاتی شده است، خاطرنشان کرد: باید در مسیر اصلاح فاصله طبقاتی پیش رویم و با توجه به بالا رفتن خط فقر در هرمزگان و ریزش افراد بسیاری به زیر آن، باید مدیریت مناسبی در استان هرمزگان برای بهبود وضعیت و تحرکت و تولید بیشتر و کاهش نرخ بیکاری پیش رویم.

جراره با اشاره به اینکه باید به دنبال احیا فرصت ها و نقاط قوت هرمزگان باشیم، بیان کرد: هرمزگان استانی مهم و استراتژیک برای کشور است و با توجه به حضور بنگاه های اقتصادی و بنادر و پالایشگاه های متعدد باید ویژه تر در دولت دیده شود.

وی با بیان اینکه منافع اقتصادی استان هرمزگان باید در سبد مردم قرار بگیرد و حق و حقوق مردم هرمزگان احیا شود، اضافه کرد: شرکت های بزرگ اقتصادی در استان حضور دارند اما در بحث ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین پرداخت مالیات در استان هرمزگان موفق عمل نکرده و در مقایسه با استان هایی نظیر اصفهان و خوزستان، هرمزگان به هیچ وجه جایگاه مناسبی در ایفای منافع خود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha