• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400040503144
  • خبرنگار : 30054

چگونگی روایت داستانِ برند در رپورتاژآگهی

چگونگی روایت داستانِ برند در رپورتاژآگهی

می‌دانیم که این روزها بازار رپرتاژ آگهی بسیار داغ است و بر میزان موفقیت کسب و کارها تاثیر به‌سزایی دارد. میزان خاص و منحصر به‌فرد بودن کسب و کار شما مطرح نیست بلکه پیشبرد ایده‌هایی که برای موفقیت در نظر گرفته اید دارای اهمیت است.

به گزارش ایسنا، ارزش اصلی برندهای موفق به کمپین‌ها و تبلیغاتش است. موفقیت یک برند به این است که تبلیغ کننده واقعیت‌های مرتبط با داستان برند را به گونه‌ای تاثیرگذار به مخاطب منتقل کند. هنگامی موسس یک شرکت می‌تواند افراد را به سوی برند خود جذب کند که بتواند شرح بدهد که جایگاه شرکتش کجاست. 

محتوای رپورتاژآگهی باید به گونه‌ای مطرح شود که مخاطب انتظارش را دارد نه اینکه فقط از موفقیت‌ها و دارایی‌های شرکت صحبت شود. در این صورت مخاطب از متن شما منزجر خواهد شد. اما اگر همراه این مطالب، امیدها و ناامیدی‌هایی که در مسیر موفقیت گذرانده‌اید را نیز بیان کنید، مخاطب بیشتر به شما احساس نزدیکی می‌کند. راهکارهایی جهت توصیف داستان برند توسط کارشناسان بازاریابی و برندینگ ارائه شده است که لازم است شما در رپورتاژآگهی خود از آنها استفاده کنید.

از ایده‌هایتان بگویید

شما باید توانایی شرح دادن چرایی تاسیس شرکت خودتان را داشته باشید و بتوانید این پیام را به همراه دیگر مواردی که به آن اعتقاد دارید، به مخاطب منتقل کنید. برای قوی شدن برند، احتیاج به یک داستان‌سرایی قوی هست. باید به راه‌های جذب مخاطب توجه کرد. باید سعی کنید هنگام صحبت کردن احساسات مخاطبان را برانگیزانید. همچنین باید مفید بودن محصولات و خدمات خود را به مخاطبان ثابت کنید. در صورت ثابت کردن ادعای خود، داستان شما می‌تواند احساسات زیادی را برانگیزاند.

اعتمادسازی کنید

هنگام تعریف کردن داستان برند خود، هرگز احساس کامل بودن را به مخاطبان منتقل نکنید. سعی کنید از قبل تمام عبارات و لغات را آماده کنید که خیلی هم خشک و رسمی به نظر نرسید. زیرا در این صورت صمیمیت از میان می‌رود و در روند خرید مشتریان اخلال ایجاد می‌شود. همچنین لازم است درباره‌ی تمام مشکلاتی که بر سر راه رسیدن‌تان به هدف وجود داشته، با مخاطب صحبت کنید. این امر سبب ایجاد ارتباط بین شما و مشتری خواهد شد.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌ بربیش از ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام