• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400040503247
  • خبرنگار : 30054

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های تبلت مایکروسافت سرفیس

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های تبلت مایکروسافت سرفیس

راهنمای خرید بهترین مدل سرفیس پرو به همراه معرفی انواع تبلت سرفیس پرو به همراه معرفی فروشگاه تخصصی سرفیس با قیمت مناسب

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت یاسین رایان، همان‌طور که می‌دانید، شرکت مایکروسافت از جمله شرکت‌های فعال در زمینه ساخت نرم افزار و سیستم عامل است و از دیگر اموری که انجام داده می‌توان به ساخت سیستم عامل ویندوز نیز اشاره کرد؛ اما فعالیت‌های این شرکت تنها به موارد گفته شده ختم نمی‌شود و در این سال‌ها شاهد فعالیت آن در زمینه طراحی تبلت، لپ‌تاپ معمولی، لپ‌تاپ لمسی، کامپیوترهای آل این وان و ... نیز بوده‌ایم. در ادامه مقاله به معرفی پرفروش ترین مدل‌های سرفیس می‌پردازیم.

"تبلت های سرفیس، توسط مایکروسافت طراحی‌شده‌اند و بیشتر می‌توان آنها را کامپیوتر قابل حمل نام دانست تا یک تبلت. درواقع تبلت‌های سرفیس را میتوان جزو حرفه‌ای‌ترین کامپیوترهای قابل حمل به شمار آورد، که امکان انجام بسیاری از امور با آن برای فرد مهیا می‌شود. با این تفاوت که برخلاف لپ تاپ عادی فوق العاده سبک هستند و به راحتی حمل می‌شوند."

نکته جالبی که باید بدانید، این است که طراحی تبلت های سرفیس با دیگر تبلت ها تفاوت دارد. اولین موضوع را می‌توان سیستم عامل تبلت ها در نظر گرفت که شرکت مایکروسافت آن را از سیستم عامل کامپیوتری یعنی ویندوز انتخاب کرده و به همین دلیل امکان کنترل و مدیریت فایل و حافظه‌های اکسترنال، امکان استفاده از مجموعه آفیس، تولید محتوا، ساخت نرم افزار، کد نویسی، انجام امور فتوشاپ و ... با آن وجود دارد. در حقیقت می‌توان گفت این تبلت ها جایگزین خوبی برای گوشی‌های همراه و لپ‌تاپ‌ها هستند، چرا که شما می‌توانید بسیاری از امور را توسط تبلت های سرفیس شرکت مایکروسافت انجام دهید.

مایکروسافت تا به حال مدل‌های گوناگونی از محصولات را روانه بازار کرده است، در ادامه به معرفی   4 مدل از پرفروش ترین تبلت های سرفیس می پردازیم.

سرفیس پرو 7

سرفیس پرو 7 از لحاظ سخت افزاری بسیاری عالی عمل کرده و می‌توان گفت هیچ مشکل و نقصی برای آن وجود ندارد و شما برای انتخاب پردازنده آن با سه انتخاب روبرو خواهید شد. نسخه پایه آن از نوع Core™ i3-1005G1 دو هسته‌ای انتخاب شده که مناسب برای انجام کارهای سبک است و از آنجایی که مصرف انرژی آن کم به نظر می‌رسد و توانایی بالایی دارد، یک انتخاب مناسب خواهد بود.

پردازنده دوم که می‌توانید انتخاب کنید، از نوع Core™ i5-1035G4 است. این پردازنده چهار هسته‌ای در نظر گرفته شده و می‌توان با استفاده از آن امور متوسط را انجام دهید. البته اگر شما تصمیم دارید وظایف سنگین‌تر و حرفه‌ای‌تری را انجام دهید، باید از پردازنده سومی که برای طراحی این تبلت استفاده شده، یعنی Core™ i7-1065G7 که چهار هسته‌ای نیز است، استفاده کنید.

سرفیس پرو 7 پلاس

سرفیس پرو ۷ پلاس جدیدترین تبلت مایکروسافت محسوب می‌شود، این محصول در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به عنوان نسخه‌ای پیشرفته‌تر از «سرفیس پرو ۷» معرفی و آماده عرضه شده سرفیس پرو ۷ پلاس از لحاظ شکل ظاهری، ابعاد، نمایشگر و محل قرارگیری پورت‌ها تفاوت خاصی با سرفیس پرو ۷ ندارد و دست‌نخورده باقی مانده است؛‌ اما قطعات داخلی در مدل پلاس تغییراتی محسوسی تجربه کرده‌اند. سرفیس پرو ۷ پلاس از پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی اینتل به‌همراه باتری بزرگ‌تر از مدل عادی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ‌تعویض‌پذیر SSD و اتصال LTE بهره می‌ببرد.

سرفیس پرو ایکس

سرفیس پرو ایکس را می‌توان یکی از شگفتی‌های مایکروسافت در نظر گرفت. این دستگاه هیبریدی با DNA سرفیس، یکی از رقیب‌های اصلی برای آیپد پرو اپل به حساب می‌آید. این تبلت به نسبت دستگاهی بزرگ به شمار می‌آید که در طراحی آن از پردازنده‌ای توانمند استفاده شده است.

پایه در نظر گرفته شده برای سرفیس پرو ایکس تا 165 درجه باز می‌شود؛ بنابراین می‌توانید از آن به راحتی در حالت‌های متنوع استفاده کنید.

البته قلب تپنده این دستگاه را می‌توان پردازنده‌ای که حاصل همکاری دو کمپانی مایکروسافت و کوالکام است در نظر گرفت.  SQ1 و SQ2 که پردازنده‌های سرفیس پرو ایکس به حساب می‌آیند، نسخه‌ای ارتقاءیافته از پردازنده اسنپدراگون 8cx هستند.

سرفیس پرو 6

سرفیس پرو 6 را می‌توان یکی از پرفروش ترین مدل‌های سرفیس در نظر گرفت که ابعاد آن 292 در 201 است و وزنی برابر با 780 گرم دارد.

بدنه این دستگاه، جنسی از آلیاژ منیزیم دارد و بسیار خوش‌ساخت به نظر می‌رسد. پایه مستحکم کیک استند آن نیز به‌جای آنکه تنها 150 درجه باز شود، قابلیت دارد که این میزان را به 165 درجه افزایش دهد. در نتیجه کاربران می‌توانند از این تبلت، در شرایط و حالت‌های مختلف استفاده کنند. در رابطه با رنگ و بدنه این تبلت، باید متذکر شد که به گونه‌ای است که لک و جای اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند؛ در نتیجه می‌توانید از آن به راحتی استفاده کنید و نگرانی از بابت این موضوع نداشته باشید.

نمایشگر این تبلت، دیگر بخش مورد توجه به حساب می‌آید. سرفیس پرو 6 از یک نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل بهره می‌برد و از آنجایی که تراکم پیکسل‌ها درخور توجه هستند، می‌توان گفت نمایشگر با کیفیتی است و می‌توان با استفاده از آن تصاویر را در بهترین کیفیت مشاهده کرد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی پرفروش ترین مدل‌های سرفیس پرداختیم و ویژگی‌های هر یک را در اختیارتان قرار دادیم. اکنون شما می‌توانید هر یک از این مدل‌ها را با توجه به نیاز و سلیقه‌ای که دارید، خریداری کنید. از همین رو نمایندگی سرفیس «یاسین رایان» آماده خدمت‌رسانی به شما است و می‌توانید از طریق سایت مربوط به این نمایندگی، محصول خود را به راحتی و در مطمئن‌ترین حالت خریداری کنید.

/https:/yasinrayan.com

انتهای رپرتاژ آگهی