• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400040503444
  • خبرنگار : 71594

افتتاح سامانه دادرسی الکترونیک در مجتمع شهید حججی شورای حل اختلاف استان تهران

افتتاح سامانه دادرسی الکترونیک در مجتمع شهید حججی شورای حل اختلاف استان تهران
شورای حل اختلاف

در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه سامانه دادرسی الکترونیک در مجتمع شهید حججی (شهر ری) شورای حل اختلاف استان تهران شروع به کار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، در پنجمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه سامانه دادرسی الکترونیک با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و دیگر مقامات و مسئولین قضایی در مجتمع شهید حججی (شهرستان ری) شورای حل اختلاف استان تهران مورد بهره برداری قرار گرفت و از این پس هموطنان عزیز می‌توانند از طریق این سامانه اموراتشان را در شوراهای حل اختلاف استان تهران به انجام برسانند.

بر اساس این گزارش در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل گفت: جنایت هفت تیر توسط منافقین نابخشودنی است و امروز باید جوانان ما فراموش نکنند که این منافقین چه جنایات کثیفی در سال‌های اول انقلاب انجام دادند که امروز در غرب دارند چهره این افراد را بزک می‌کنند. این قاتلان را افرادی هستند که امامان ما را در محراب نماز به شهادت رساندند هر کس را در راه اسلام، راه امام و راه مکتب انقلاب دیدند می‌کشتند و امروز جور دیگری وانمود می‌کنند که داعشی‌ها همان کار را می‌کنند و ما باید به عنوان وارث این خون‌ها که به پای انقلاب و قوه قضائیه ریخته شده قدر بدانیم تا این جنایات دیگر تکرار نشود.

وی افزود: یادمان نرفته در خصوص لایحه قصاص چه‌ها کردند و امام راحل (ره) در مقابل آنها ایستاد. ما وارث این دستگاه قضایی هستیم و وظیفه داریم امروز با تواضع سخن مردم را بشنویم تا حس کنند که کارشان به انجام می‌رسد تا به ما اعتماد کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: توسعه الکترونیک کارها و استفاده از دانش روز یکی از راهکارها برای رسیدگی سریع‌تر و سهل‌تر به کار مردم است.

معاون قوه قضائیه در پایان این مراسم از دادگستری شهرستان ری بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha