• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400040503478
  • منبع : فدراسیون کشتی

صعود ابراهیمی به فینال جام علی اف/ مقصودی به رده بندی رفت

صعود ابراهیمی به فینال جام علی اف/ مقصودی به رده بندی رفت

محمدجواد ابراهیمی نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران با برتری مقابل رقبای خود راهی دیدار نهایی جام علی اف در روسیه شد.

به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم کشتی آزاد جام علی اف در روسیه، محمدجواد ابراهیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، امیرحسین مقصودی در وزن ۷۰ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین مقصودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر یاند یاندیف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل امام گانیشوف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مقصودی در این مرحله مقابل رضوان کاژاروف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

محمدمهدی یگانه جعفری نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر آسومیدین حسن اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل ویکتور راسادین از روسیه با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، یگانه جعفری از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی و  ارشک محبی در دور نخست استراحت کردند. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف هم رفتند که ابراهیمی با نتیجه ۵ بر ۲ و ضربه فنی محبی را مغلوب کرد. وی در دور سوم  یوری ایوانوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر و با ضربه فنی عمرگادجی ماگمدوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی زبگنیو بارونوفسکی از لهستان است.  با توجه به حضور ابراهیمی در دیدار فینال، محبی به گروه بازنده ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۶ ۰۳:۲۷

پلنگ روس کش سوادکوه. پرچم بالا. ایشالا طلای جهان