• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400040503518
  • خبرنگار : 71655

نتایج گروه‌های F و I لیگ قهرمانان آسیا / "کاوازاکی" و "پاتوم" صدرنشین شدند

نتایج گروه‌های F و I لیگ قهرمانان آسیا / "کاوازاکی" و "پاتوم" صدرنشین شدند

دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی برگزار شد و کاوازاکی و پاتوم توانستند در صدر گروه‌هایشان قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه، پنجم تیر) در دو گروه F و I برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

گروه F

پاتوم تایلند ۴ – ۱ کایا فیلیپین

دیدار تیم‌های پاتوم تایلند و کایا فیلیپین که از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود پاتوم به پایان رسید. گل‌های پاتوم در این بازی را دانگدا و دیاگو (سه بار) به ثمر رساندند. تک‌گل کایا را هم آنجلس در دقیقه ۸۲ وارد دروازه پاتوم کرد.

ویتل ۰ – ۱ اولسان هیوندای

دیدار تیم‌های ویتل ویتنام و اولسان هیوندای کره جنوبی که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود، در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید.

با این نتایج پاتوم و اولسان هم‌امتیاز شدند اما پاتوم به دلیل تفاضل گل بهتر در رده اول گروه قرار گرفت و اولسان در رده دوم. همچنین ویتل و کایا به ترتیب در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.

گروه I

یونایتدسیتی ۱ – ۱ بیجینگ گوان

دیدار تیم‌های یونایتدسیتی فیلیپین و بیجینگ گوان چین که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود، در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک‌گل یونایتد سیتی را استفان شروک در دقیقه ۲۸ و گل بیجینگ را لیانگ شائوون در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

کاوازاکی ۳ - ۲ تگو

دیدار تیم‌های کاوازاکی ژاپن و تگو کره جنوبی که از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شده بود، در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود کاوازاکی به پایان رسید. گل‌های کاوازاکی در این مسابقه را دامیائو (دوبار) و اشمیت به ثمر رساندند. دو گل تگو هم توسط هوانگ سون مین و کسینها به ثمر رسید.

با این نتایج، کاوازاکی توانست با سه امتیاز در رده اول قرار بگیرد و یونایتد سیتی، بیجینگ گوان و تگو به ترتیب رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha