• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400040603793
  • خبرنگار : 30054

به عنوان یک IT MAN چگونه خود را به روز نگه داریم؟

به عنوان یک IT MAN چگونه خود را به روز نگه داریم؟

همان طور که می دانید، امروزه به روز بودن و کسب اطلاعات نوین بسیار مهم می باشد، زیرا شاهد هستیم که با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید و به روز، نوع و سبک زندگی ما نیز تغییر پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام مجله مستر شبکه، برای مثال امروزه نوع ارتباطات ما در فضای مجازی محدود به صحبت کردن نمی باشد، بلکه به صورت تصویری یا صوتی نیز امکان ارتباط به وجود آمده است.

بسیاری از افراد به خصوص اشخاصی که به دنبال گسترش شغل خودشان هستند، وارد فضای مجازی می شوند. فضای مجازی در واقع بستر مناسبی است که بسیاری از افراد، اطلاعات مختلف شغلی و خدماتی خودشان را در اختیار سایرین قرار می دهند.

برای مثال شما می توانید با مراجعه به سایت بهداشت جهانی اطلاعات به روز و جدیدی را در حوزه بیماری کووید نوزده کسب کنید. این فقط یک نمونه کوچک از تاثیر به روز بودن و کسب اطلاعات جامع در حوزه پزشکی می باشد.

مجله مستر شبکه فضای مناسبی جهت کسب اطلاعات در حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر فراهم کرده است. با استفاده از مجله مستر شبکه می توانید در زمینه های مختلف حوزه آی تی اعم از شبکه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، عملیات مربوط به پردازش داده ها، نحوه به روز رسانی سیستم های مختلف کامپیوتری، آشنایی با بسیاری از محصولات نوین و بسیاری از موارد دیگر، اطلاعات جامع و کافی به دست آورید. لازم به ذکر است که مجله مستر شبکه اطلاعات کاملی را در اختیار مخاطبان خودش قرار می دهد.

همچنین بستری فراهم کرده است که به راحتی می توانید هر آنچه که بخواهید بدون پرداخت هزینه به دست آورید. خدمات مجله مستر شبکه به صورت اینترنتی بوده و محدودیت خاصی ندارد.

از طرفی همانطور که می دانید نجات یک کسب و کار تنها از طریق دستیابی به متدهای روز دنیا میسر می شوند که شما می توانید از طریق این مجله تا حدود زیادی نیازهای علمی مورد نیاز جهت ارتقای کسب و کار خود را رفع نمایید.

 نویسندگان این مقالات، کارشناسان شبکه و کامپیوتر که در حوزه خودشان متخصص هستند، حضور دارند و شما جهت کمک گرفتن و مشاوره از این کارشناسان، می توانید با تماس و برقراری ارتباط با آن ها، مشکلات کامپیوتری خودتان را حل کنید.

همچنین اگر به دنبال اطلاعات جدید و دقیق در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم، می توانید از مقالات، ویدئوهای آموزشی و پادکست های گرفته شده در این سایت استفاده کنید.

 مجله مستر شبکه دارای چه محتوایی می باشد

در این بخش به بررسی محتوای مجله مستر شبکه می پردازیم:

ü وجود مقالات علمی متفاوت و به روز در حوزه آی تی

ü کسب اطلاعات تخصصی

ü وجود محصولات و لوازم جانبی مربوط به شبکه

ü برخورداری از تیم قوی و حرفه ای در حوزه شبکه و آی تی

در مجله مستر شبکه مقالات متفاوتی در زمینه تجهیزات شبکه اعم از سوئیچ شبکه، سرور، روتر، ماژول و کارت، ویپ، فیبر نوری، پسیو، تجهیزات وایرلس و بسیاری از موارد دیگر وجود دارند.

 همچنین پادکست های صوتی آموزشی در حوزه شبکه و کامپیوتر نیز وجود دارد که می توانید آن ها را خریداری کرده و از آخرین اطلاعات آگاهی داشته باشید.

شما با استفاده از اطلاعات و مقالات و مطالبی که در سایت مستر شبکه موجود می باشد، اطلاعات خود را افزایش می دهید و حتی با مطالعه تخصصی، می توانید در حوزه های مختلف کامپیوتری مشغول به کار شوید.

سایت مستر شبکه محدود به مقالات علمی به روز نیست، بلکه شما می توانید با استفاده از مجله مستر شبکه، از محصولات مختلف در حوزه فناوری اطلاعات نیز بازدید کنید.

 بسیاری از تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای ایجاد شبکه، انواع سوئیچ ها، انواع کابل شبکه ، تجهیزات فیبر نوری، تجهیزات پسیو و بسیاری از موارد دیگر موجود می باشند.

 شما می توانید با مراجعه به سایت مستر شبکه، محصولات مورد نیاز خودتان را سفارش دهید و یا با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.

 همچنین جدا از مسائل مربوط به تجهیزات کامپیوتری و مقالات علمی موجود در سایت، می توانید در این مجموعه بزرگ شغل مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

کافیست به صفحه اصلی مستر شبکه مراجعه کرده و فرم مربوط به رزومه و سوابق کاری و فعالیت های مختلف خودتان را برای تیم گزینش مستر شبکه ارسال کنید. کارشناسان مربوطه با بررسی سوابق و شرایط علمی و رزومه کاری شما، به درخواست شغلی شما، پاسخ خواهند داد.

 به طور کلی مجله مستر شبکه فقط یک سایت اینترنتی جهت خرید تجهیزات شبکه نیست، بلکه یک سایت جامع و کامل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد که بسیاری از نیازهای مربوط به این حوزه را هم از نظر علمی و هم از نظر شغلی تا حدود زیادی رفع می نماید.

کارشناسان این مجموعه، دارای سوابق کاری بالا بوده و از نظر علمی در سطح بالایی قرار داشته و تسلط کافی بر مسائل مربوط به حوزه آی تی را دارند. در نهایت به شما توصیه می کنیم که حتما از سایت مجله مستر شبکه بازدید کرده و از خدمات ارائه شده در حوزه شبکه و کامپیوتر توسط کارشناسان مجموعه مستر شبکه استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha