• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400040603895
  • خبرنگار : 71575

قیاسی: نتیجه‌گیری رحمتی خیره‌کننده بوده است/ اشتباهات تراکتور به پدیده کمک کرد

قیاسی: نتیجه‌گیری رحمتی خیره‌کننده بوده است/ اشتباهات تراکتور به پدیده کمک کرد

یک پیشکسوت فوتبال مشهد می‌گوید رحمتی و تیمش در این فصل نتایج درخشانی را کسب کرده‌اند.

مهدی قیاسی، پیشکسوت فوتبال مشهد و خراسان در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری ۲ بر یک پدیده برابر تراکتور اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را از شاگردان رحمتی شاهد بودیم. با وجود جوانی و خسته بودن تیم به خاطر دیدار سنگین با استقلال، پدیده خیلی خوب بازی کرد، بازیکنان تفکرات سرمربی را به خوبی در تیم اجرا کردند و مشخص بود که برای پیروزی به میدان پا به گذاشته‌اند.

او ادامه داد: عملکرد هر بازیکن نشان می‌داد که وظایفش به او دیکته شده است و سردرگمی در عملکرد بازیکنان نمی‌دیدم. به هر حال ۱۰ نفره شدن در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی برای تیم‌هایی مثل بارسلونا و رئال هم سخت است، چه برسد به پدیده. با وجود ۱۰ نفره شدن، ما باز هم شاهد بازی هجومی و انجام تاکتیک‌های متفاوت در خط حمله از سوی شاگردان رحمتی بودیم و انگار نه انگار که پدیده یک یار از حریف کم‌تر دارد. البته اشتباه تاکتیکی حریف و تغییرات دیرهنگام تراکتور هم به برتری پدیده کمک کرد. بازیکنان بزرگ تیم هم نقش به سزایی در این پیروزی داشتند و با وجود ۱۰ نفره شدن، بازی را مدیریت کردند و فشار ابتدایی که پس از ۱۰ نفره شدن تیم را به جان خریدند.

قیاسی درباره فصل اول مربیگری رحمتی نیز گفت: نتایجی که رحمتی با این تیم گرفته، خیره‌کننده است. به هر حال با تیمی که نیمی از فصل مدیر ندارد، پول ندارد و حتی امکانات تمرینی ندارد، نتیجه گرفتن بسیار سخت است اما رحمتی توانسته با این تیم در نیمه اول جدول باشد و این نشان می‌دهد سرمربی پدیده فوتبال را هم در ک می‌کند و هم می‌فهمد. امیدوارم نتایج پدیده به همین شکل ادامه پیدا کند و اگر اوضاع مدیریتی باشگاه زودتر سر و سامان می‌گرفت و بازیکنان کلیدی مثل فرشاد فرجی از دست نمی‌رفتند، شاهد حضور پدیده در رتبه‌های بالاتر بودیم.

او در پایان گفت: تنها مشکلی که هست، ساختار پدیده با تیم‌های قدیمی استان مثل ابومسلم و پیام فرق دارد و کم‌تر بازیکنان بومی و استانی می‌بینیم. فوتبال خراسان پر از استعدادهای فراوان است و کاش رحمتی و مدیران پدیده قدر این استعدادها را بدانند و از بازیکنان بومی بیش‌تر استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۶ ۱۳:۰۸

بذار خطیبی دشمن بیرونی را پیدا کند این نتیجه کاردشمن فرضی بو د

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۶ ۱۹:۳۳

آره اصلا عوامل بیرونی دخیل نبوده و یک تیم صرفا و صرفا به خاطر کیفیت فنی بالاتر قهرمان شده است