• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400040603944
  • خبرنگار : 50440

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

برگزاری ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته "حقوق بشر آمریکایی" در فارس

برگزاری ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته "حقوق بشر آمریکایی" در فارس

ایسنا/فارس رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس از پیش بینی برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضایی یکشنبه ۶ تیر در یک نشست خبری، با طرح این سئوال که چرا امروز جنایت های آمریکایی ها و غربی ها باید بازبینی شود و دلیل اینکه دشمنان به دنبال تخریب نظام مقدس اسلامی هستند چیست؟ افزود: اگر بخواهیم همه این موارد را به جامعه منعکس کنیم باید اول یک بازبینی نسبت به آنچه غربی ها و در راسشان، آمریکایی ها برای حقوق بشر دارند و سپس مواضع آنان پس از استقلال ملت ایران دیده و به جوانان و نسل های سوم و چهارم گفته شود، تا ماهیت غربی ها مشخص شود.

رضایی با بیان اینکه امروز هر اتفاقی در جمهوری اسلامی رخ می‌دهد، آن را سیاسی می‌کنند، به این معنی که از آن اتفاق به عنوان ابزاری برای تخریب نظام و حاکمیت استفاده می‌کنند، گفت: اگر اتوبوس تصادف می کند به عنوان ناکارآمدی نظام یاد می شود، اگر شلوغی در خیابان ها شود به عنوان سیاسی و تخریب از آن استفاده می کنند، اگر کسی سخن حق را بیان می کند به عنوان مزدور از آن یاد می کند که در سفره نظام است، همچنین انتخابات ۴۸ درصدی به عنوان یک ضعف به چشم می آید.

وی بیان کرد: عناد دشمنان به جمهوری اسلامی بسیار عمیق و کینه ورزانه نسبت به تمدن و فرهنگ ملت ایران است و اگر غیر از این بود به این شکل هزینه نمی کردند و هزینه رسانه های گوناگون را متقبل نمی شدند.

رضایی با بیان اینکه باید حقیقت های جامعه را گفت، افزود: امروز تامین معاش مردم به سادگی انجام نمی شود، بسیاری از مردم به سختی زندگی می کنند این حقیقت ها باید گفته شود تا راهکاری برای آن پیدا کرد، مردم دوست دارند در دولت آینده دچار اینچنین مشکلی نشوند.

وی با اشاره به تهدید برخی از ایرانیان ساکن در کشورهای خارج هنگام شرکت در انتخابات، خطاب به مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر معتقد به آزادی هستید چرا افرادی که می خواهند رای دهند را تهدید می کنید، این افکار نشان می دهد که نسبت به دشمنی های غربی ها کار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: ۲۰۰ برنامه در هفته حقوق بشر آمریکایی در سطح استان برگزار می شود که برخی از آنان با هفته قوه قضائیه تقارن پیدا کرده است.

رضایی عنوان کرد: تهیه بروشورهایی با محوریت تبیین حقوق بشر آمریکایی، برگزاری وبینارهای متعدد، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس، برگزاری نشست ها و میزگرد های تبیینی در مساجد بخشی از برنامه هایی است که در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی باید زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha