• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400040604022
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

حضور مدیرکل محیط‌زیست خراسان جنوبی در دفتر ایسنا برای عرض تسلیت

حضور مدیرکل محیط‌زیست خراسان جنوبی در دفتر ایسنا برای عرض تسلیت

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی برای عرض تسلیت جان باختن خبرنگار ایسنا در حادثه اتوبوس در دفتر ایسنای خراسان جنوبی حضور پیدا کرد.

حسن اکبری، امروز یکشنبه 6 تیر با حضور در خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی، ضایعه تلخ درگذشت خبرنگاران حوزه محیط‌زیست خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را به خبرنگاران این مجموعه تسلیت گفت. 

به گزارش ایسنا، وی در این بازدید اظهار کرد: خبر تاسف بار و تأثرانگیز درگذشت خبرنگاران فقید خبرگزاری‌های پر مخاطب ایرنا و ایسنا در حادثه دلخراش نقده آذربایجان غربی مایه تألم و افسوس بسیار شد. 

اکبری بیان کرد: حادثه تلخ اتوبوس خبرنگاران محیط زیستی و جان باختن دو تن از اصحاب رسانه که حق زیادی بر گردن محیط زیست داشتند و نقش مهمی را در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی ایفا می‌کردند، موجبات تالم را فراهم کرد که امیدواریم خداوند به همکاران در مجموعه ایسنا و بازماندگان صبر عطا کند و دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. 

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا مجموعه‌ای است که فراتر از نگاه‌های سیاسی و جانبدارانه تعامل خوبی را با ادارات و نهادها دارد، تصریح کرد: خبرهای خبرگزاری ایسنا به صورت گسترده و با ارائه اطلاعات مهم و کاربردی به زوایای مختلطف موضوعات محیط زیستی و بیان چالش‌های پیش رو و ارائه پیشنهادات می‌پردازد. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با بیان اینکه اخبار در این خبرگزاری بدون غرض ورزی و ایجاد حاشیه کار می‌شود، اظهار کرد: بیان مسائل زیست محیطی از گرد و غبار و خشکسالی تا موضوعاتی چون تنوع زیستی و تهدیدات زیست محیطی و همچنین بیان و تصویرسازی فعالیت گمنامان محیط زیستی چون محیط بانان امری است که در کالبد رسانه به خوبی انجام می‌گیرد. 

اکبری ادامه داد: رسانه بدون هزینه این اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که جنبه پیشگیری و اطلاع رسانی دارد و این امر از ایجاد هزینه‌های بعدی جلوگیری می‌کند؛ بنابراین باید فرصت رسانه را مغتنم شمرد. 

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های محیط زیستی استان نیازمند دیده شدن و تفکر بر روی آن و کار کردن هستند که این امر جز با همراهی و نفوذ قلم اصحاب رسانه ممکن نخواهد شد، تصریح کرد: فراموش نکنیم که تنوع زیستی و گیاهی خراسان جنوبی در کنار جاذبه‌های ناشناخته استان سرمایه‌های بی بدیلی هستند که باید دیده شوند. 

سپیده قلندری اسفدن، مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و سردبیر ایسنا نیز در این جلسه با اشاره به تفکر غالب رسانه‌ای مدیران محیط زیست خراسان جنوبی، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مطلوب و آماده سازی زیرساخت‌ها شاهد تکرار این اتفاقات تلخ نباشیم. 

وی یادآور شد: معرفی جاذبه‌های زیست محیطی خراسان جنوبی در قالب گزارش‌های مستمر مکتوب و تصویری و همچنین برپایی نمایشگاه عکس از جاذبه‌های استان، مهم‌ترین برنامه‌های خبرگزاری ایسنا در حوزه زیست محیطی است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha