• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400040604116
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل بازرسی لرستان:

خط قرمزی در کارمان نداریم/ با هر کس و اداره‌ متخلف قاطعانه برخورد می‌شود

خط قرمزی در کارمان نداریم/ با هر کس و اداره‌ متخلف قاطعانه برخورد می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل بازرسی لرستان گفت: در کارمان خط قرمزی نداریم و با هر کس و هر اداره‌ای که تخلفی و سودجویی کند برخورد خواهد شد.

سعید رازانی امروز ششم تیرماه در نشست با خبرنگاران با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: همکاران به صورت هیات‌های بازرسی در دستگاه‌های اجرایی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه اصل ۱۷۴ قانون اساسی مربوط به سازمان بازرسی است که نظارت بر حسن انجام امور و اجرای صحیح قوانین دارد، عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری، بخشداری‌ها و استانداری‌ها تحت کنترل سازمان بازرسی هستند.

رازانی با بیان اینکه در سال برحسب نیاز بین ۱۹ تا ۲۰ دستگاه اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: بازرسی‌ها از طریق بازرسی‌های برنامه‌ای و با استقرار هیات‌های بازرسی انجام می‌شود.

مدیرکل بازرسی لرستان بیان کرد: در حال حاضر هیات‌های بازرسی در شهرداری‌های پلدختر، پست‌بانک، آبفا، جهاد کشاورزی، هلال‌احمر و اوقاف مستقر شدند.

وی عنوان کرد: گزارش‌هایی که بازرسان اعلام می‌کنند مستند به قوانین بوده و تخصصی هستند.

رازانی اظهار کرد: چنانچه در بازرسی‌ها مشخص شود که تخلفاتی صورت گرفته متخلفین به هیات‌های بدوی معرفی می‌شوند و این هیات نتیجه و وقت رسیدگی را به سازمان بازرسی اعلام کنند.

مدیرکل بازرسی لرستان عنوان کرد: چنانچه در بررسی‌ها جرمی رخ داده خاطیان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند و زمان و اوقات صرف شده برای این مهم، نتیجه و حکم صادر شده را به سازمان بازرسی استان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در کارمان خط قرمزی نداریم و با هر کس و هر رده‌ای که تخلفی کند برخورد می‌شود، بیان کرد: در ادارات چنانچه سودجویانی وجود داشته باشد با خاطیان برخورد خواهد شد.

رازانی در ادامه با بیان اینکه بازرسان سازمان به شهرداری‌های استان ورود جدی پیدا کردند، افزود: برخی پرونده‌های ساختمانی به صورت رندم کنترل، ردیابی و چک کردند و بازرسان به این نتیجه رسیدند که برخی از این پروانه‌ها اصالت ندارند و در این راستا کارهای خوبی شروع و فرآیند درستی در شهرداری‌ها از بابت صدور پایان‌کارها آغاز شده است.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا نیز با دفاتر اسناد رسمی وثبت اسناد مکاتباتی انجام شده که باند پایان‌کار جعلی در برخی شهرداری‌های استان ایجاد شده و در این راستا مراقبت بیشتری کنند.

وی تاکید کرد: ارتباط با سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و مردمی به صورت سیستمی است و مکاتبات کاغذی نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha