• دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400040704392
  • خبرنگار : 71649

نکونام: شرایط مقابل سپاهان نابرابر بود/ فولاد را کشتند!

نکونام: شرایط مقابل سپاهان نابرابر بود/ فولاد را کشتند!

سرمربی فولاد خوزستان گفت: برای بازی کردن مقابل سپاهان کمبود بازیکن داشتیم، روی نیمکت هم بازیکنی نداشتیم و شرایط نابرابر بود.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سخت و سنگینی داریم و با یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر ایران بازی داشتیم که بازیکنانش چندین سال است کنار هم دارند بازی می‌کنند. می‌دانستیم شکل بازی آن‌ها چگونه است و از بازی چه می‌خواهیم. توانستیم بازی را کنترل کنیم و به حریف موقعیت ندادیم و سعی کردیم به شکلی که نیاز داریم بازی کنیم.

او ادامه داد: در نیمه اول دو موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم یک توپ به تیر زدیم و دو موقعیت خوب خلق کردیم. سپاهان یک موقعیت ضربه سر داشت اما در مجموع می‌توانستیم مقابل تیم پر مهره سپاهان پیروز شویم. به سپاهان باید تبریک بگویم، چون چنین تیم و چنین بازیکنانی دارد. امروز فقط ۴۰ درصد تیم‌مان در زمین بود و دست‌مان کاملا خالی بود. برای بازی کردن کمبود بازیکن داشتیم و حتی روی نیمکت بازیکنی نداشتیم.

سرمربی فولاد خوزستان اضافه کرد: شرایط نابرابر بود، چون باید همه نیرو و انرژی‌مان را می‌گذاشتیم تا خوب بازی کنیم. سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد اما توانستیم آن‌ها را کنترل کنیم و به این تیم ضربه زدیم. به دروازه‌شان رسیدیم اما با بد شانسی موفق به گلزنی نشدیم و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

او درباره فشردگی لیگ و تاثیرش در عملکرد فولاد گفت: ساعت بازی را عوض کردند و حتی ما را قابل ندانستند که نامه بزنند و از ما نظر خواهی کنند. تیم ما را کشتند، چون بدترین برنامه را تیم ما دارد. در این گرما باید رعایت کنند و به تیم ما نگاه کنند. اینجا دما به بالای ۵۰ درجه می‌رسد و تمام شهر تعطیل می‌شود اما برنامه ما را به بد ترین و فشرده ترین شکل ممکن چیده‌اند.

نکونام اضافه کرد: بازیکن کرونایی، مصدوم، پروازهای فشرده و گرمای ۵۰ درجه را داریم. به سپاهان بگویید بیاید اینجا تمرین کند. اصلا کسی می‌تواند با این مشکلات تمرین کند؟ این فشردگی کار را برای‌مان سخت کرده است. همه باید راضی باشند به جز فولاد و هرچه هم می‌گوییم توجه نمی‌کنند. اینجا سر فولاد را راحت می‌برند و کسی هم چیزی نمی‌گوید. ببینید اگر به ضرر تیم‌های دیگر رفتار شود چه می‌کنند و ببینید یک سری‌ تیم‌ها هم به مشکلات اعتراضی ندارند.

او درباره داوری گفت: داور بازی در مجموع قضاوت خیلی خوبی داشت اما سوت‌هایی زد که به ضرر تیم ما بود. یک کرنر واضح به نفع ما گرفته نشد و به خاطر این اعتراض به حق به ما چهار کارت زرد دادند. داور اشتباه کرد و باعث شد یکی از بازیکنانم چهار اخطاره و دو بازیکنم سه اخطاره شوند. در یک سری از صحنه‌ها الکی سوت می‌زد. این بازی سنگین بود اما باز هم می‌گویم در کل خوب قضاوت کرد اما در آن صحنه مگه می‌شود این همه اخطار بدهد.

سرمربی فولاد خوزستان درباره حضور سینا شاه عباسی در خط دفاع گفت: این بازیکن آینده فوتبال ایران است و قدرش باید دانسته شود. امروز با ۲۰ سال سن بازی کرده و برای من اسامی مهم نیست. هر کسی آماده باشد بازی می‌کند و برای بازیکنی گریه نمی‌کنم و همه بازیکنانم را دوست دارم اما نشان دادیم که همیشه از اسامی استفاده نمی‌کنیم. با ۴۰ درصد بازیکنان توانستیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha