• دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400040704470
  • خبرنگار : 50448

شوتی‌ها بلای جان ۴ بوشهری شدند

شوتی‌ها بلای جان ۴ بوشهری شدند

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در ۲ حادثه رانندگی شب گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های تنگستان و دیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مزارعی اظهار کرد: در ساعت ۲۱  شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت ۲ دستگاه خودرو سواری در محور ساحلی شهرستان تنگستان محدوده روستای باشی به سمت روستای رستمی به سرعت گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه وانت تندر ال ۹۰ (شوتی) به علت انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمعنه با یک دستگاه خودرو پژو پارس برخورد و هر دو خودرو دچار آتش سوزی شدند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر یادآور شد: رانندگان آن‌ها به علت آتش گرفتن جان خود را از دست می‌دهند.

مزارعی با اشاره به حادثه دیگری مبنی بر  واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته  در محور دوراهک به آبدان نرسیده به روستای لوحک شهرستان دیر بیان کرد: در این حادثه خودرو (شوتی) به علت ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز واژگون و خودرو آتش گرفته و راننده به همراه سرنشین آن فوت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شعبه تنگستان نیز در خصوص حادثه جاده بوشهر-دلوار گفت:  شب گذشته ساعت ۲۱ مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر (EOC) از برخورد سه خودروی پژو ۴۰۵، پارس و تندر ۹۰ باری حوالی روستای دل آرام در جاده بوشهر- دلوار حادثه آفریدند.

علی منصوری ادامه داد: بلافاصله تیم فوریت‌های امداد و نجات جاده‌ای گرگور به محل حادثه اعزام شد و ساعت ۲۱ و ۱۸ دقیقه اقدام به رها سازی مصدومین حادثه و خودروها کردند.

وی تصریح کرد: این حادثه ۲ فوتی و یک مصدوم داشت و فرد مصدوم با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شعبه تنگستان خاطر نشان کرد: عملیات امداد و نجات ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha