• دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400040705073
  • خبرنگار : 30054

سایت لوکس ویلا، بهترین مرجع برای اجاره خانه و آپارتمان در کرج بعد از شکست کرونا

سایت لوکس ویلا، بهترین مرجع برای اجاره خانه و آپارتمان در کرج بعد از شکست کرونا

کرج شهری بزرگ و با امکانات و خدمات مختلف در غرب تهران است که تا پیش از شیوع کرونا، به یکی از مقاصد گردشگری جذاب برای مردم بخصوص پایتخت نشین ها تبدیل شده بود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سایت لوکس ویلا، امروزه، به لطف همکاری مردم برای شکست کرونا و همچنین عدم ارایه خدمات اقامتی، کمتر کسی برای گردش و تفریح به این شهر سفر می کنند تا با گشت و گذار، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند. کرج به عنوان شهری نزدیک به تهران، مقصد جذابی برای گردش و تفریح در دوران پسا  کرونا خواهد بود لذا در صورتی که شما هم این شهر دیدنی را در اولویت سفرهای بعد از کرونا در نظر گرفته اید، با لوکس ویلا همراه باشید تا بهترین راه اجاره روزانه خانه در کرج بیشتر آشنا شوید.

نگاهی به شهرستان کرج، مرکز استان البرز

کرج یکی از جدیدترین شهرهای اطراف تهران است که در سال 1389، بخشی از شهرستان البرز انتخاب گردید اما طولی نکشید که این شهر به یکی از محبوب ترین شهرها تبدیل شد و تا به امروزه، نزدیک به 2 میلیون نفر در کرج زندگی می کنند. کرج در ارتفاع 1300 متری از سطح دریا قرار دارد و به لطف کوه ها و دشت های اطراف، شاهد آب و هوایی کوهستانی در منطقه هستیم بطوریکه در شب ها و بخصوص زمستان ها، هوای بسیار سردی به همراه بارش سنگین برف و باران بر منطقه حاکم می باشد.

نام کرج برگرفته از کلمه کاوک است که به معنای پوچ می باشد اما در فرهنگ های مختلف، کرج یعنی گوی، گریبان و غیره. شهر کرجی که امروزه به عنوان مرکز استان البرز شناخته می شود، تا قبل از تقسیمات کشوری صورت گرفته، مدتی به عنوان یکی از روستاهای شهرستان طالقان شناخته میشد و بعد از آن هم، کرج مدتی جزء شهرستان مازندران بود اما قدمت تاریخی این شهر به دوران هخامنشیان برمی گردد و آثار کشف شده از دوران هخامنشیان، ساسانیان و سایر پادشاهی های کهن در این کرج مشاهده می شود.

کرج به یکی از مقاصد اداری و تجاری در اطراف تهران تبدیل شده و اکثر افرادی که به این شهر سفر می کنند، هدفشان بیشتر برای کار است تا گردش و تفریح اما در این شهر، جاهای دیدنی و مناطق خوش آب و هوا هم وجود دارد تا گردشگران بعد از شکست کرونا، با سفر به این شهرستان، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند. تا قبل از شیوع کرونا، پایتخت نشین ها برای سپری کردن اوقات فراغت خود به کرج سفر می کنند و با اجاره روزانه خانه در کرج، اقامتی خاطره انگیز را برای خود رقم می زدند اما بعد از شکست کرونا، بی شک شاهد سفرهای بسیاری به کرج خواهیم بود و این موضوع، پیدا کردن اقامتگاه در این برای مردم به چالشی بزرگ برای گردشگران تبدیل خواهد شد.

لوکس ویلا، آماده ارایه‌ی خدمات اجاره روزانه خانه و آپارتمان در کرج بعد از کرونا

در کرج و مناطق معروفش همچون فردیس، عظیمیه، مهرشهر و غیره، تنوع بالایی از انواع خانه ها و آپارتمان هایی وجود دارد که قرار است بعد از شکست کرونا و سفرهای متعدد مردم به این شهر، به صورت روزانه اجاره داده شوند. لوکس ویلا تا قبل از شیوع کرونا، برای ارائه خدمات اقامتگاهی و اجاره روزانه ویلا، خانه و آپارتمان در سراسر ایران و بخصوص مقاصد گردشگری محبوب، به خوبی خود را به مشتریانش نشان داد و قرار است بعد از شکست کرونا هم خاطرات متفاوتی از اجاره روزانه آپارتمان در کرج برای گردشگران رقم زند اما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه کرونا را شکست دهید، با انواع اقامتگاه ها در کرج آشنا شوید تا با پایان یافتن کرونا، به راحتی اقامتگاه مورد نظر خود را متناسب با بودجه و سلیقه، انتخاب نمایید.

در شهرستان کرج، اکثر اقامتگاه هایی که قرار است بعد از شکست کرونا به صورت روزانه اجاره داده شوند، آپارتمان های مبله هستند. آپارتمان ها تنوع بسیار بالایی دارند و در هر منطقه از کرج می توانید بهترین آپارتمان مبله متناسب با بودجه و سلیقه خود را پیدا کنید اما در صورتی که به دنبال خانه های مبله هستید، پیشنهاد می کنیم یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آن اقدام کنید. گشت و گذار در میان جاهای دیدنی کرج بعد از کرونا، بسیار لذت بخش خواهد بود.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که تصور می کنید کرج تنها یک مقصد اداری و تجاری بوده و بیشتر افرادی که برای اجاره روزانه آپارتمان در کرج اقدام می کنند، تنها برای جلسات کاری راهی این شهرستان می شوند اما خوب است بدانید جاذبه های گردشگری کرج، عمده دلیل شلوغی این شهر به شمار می روند. اگر علاقه مند به بازدید از جاذبه های تاریخی هستید، پیشنهاد می کنیم بعد از شکست کرونا، در سفر به کرج حتماً نگاهی به بناهای همچون کاخ سلیمانیه، امامزاده طاهر، کاخ مروارید، برج تهمینه، حمام مصباح بیاندازید و همچنین برای تفریح و هیجان بعد از کرونا، بازدید از پارک ایران زمین، پارک چمران، آبشار هفت چشمه، پیست اسکی دیزین و غیره خالی از لطف نخواهد بود.

تذکر: لوکس ویلا همواره توصیه می کند تا زمانی که شاهد حضور کرونا در کشور هستیم، از هرگونه سفر اجتناب کنید تا بعد از شکست کرونا، بدون هیچ دغدغه ای، بهترین خاطرات سفر را در شهرهای مختلف کشور برای خود رقم بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha