• سه‌شنبه / ۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400040805885
  • خبرنگار : 50310

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

لزوم بسیج امکانات در آزمون سراسری/سلامت آزمون بهتر از گذشته خواهد بود

لزوم بسیج امکانات در آزمون سراسری/سلامت آزمون بهتر از گذشته خواهد بود

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربیاتی که در گذشته است و بسیج امکاناتی که وجود داشته و رعایت پروتکل‌ها چیزی که آمارها نشان می‌دهد بحث ابتلا و بیماری را در بحث کنکور و آزمون‌های جمعی و سراسری نداشتیم.

دکتر مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با برگزاری کنکور سراسری و نگرانی‌های خانواده‌ها، اظهار کرد: سال گذشته چندین دوره آزمون کنکور، دکترا و ارشد برگزار کردیم و کارنامه موفقی در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: تجربیاتی که در گذشته است و بسیج امکاناتی که وجود داشته و رعایت پروتکل‌ها چیزی که آمارها نشان می‌دهد خیلی بحث ابتلا و بیماری را در بحث کنکور و آزمون‌های جمعی و سراسری نداشتیم.

ویسکرمی تأکید کرد: کد ملی افراد وجود دارد می‌توان به صورت کلی و موردی نظرسنجی کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تجربه‌ای که وجود دارد خانواده‌ها باید در عین حال که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، مواظب باشند برای خود و فرزندانشان جو روانی خطرناکی ایجاد نکنند.

وی ادامه داد: برخی از افراد ذی‌نفع هستند و می‌خواهند کلاس کنکور برگزار کرده و کتاب و جزوه‌ای بفروشند و برخی از افراد دوست دارند خلاف وضع موجود صحبت کنند و بدون تحقیق می‌گویند که چه خواهد شد اما تجربه چیز دیگری را نشان می‌دهد.

ویسکرمی با اشاره به این‌که اگر دانش‌آموزان پروتکل‌ها و دستورهای پزشکی ساده را رعایت کنند مشکلی پیش نمی‌آید، افزود: والدین نیز نباید در محل کنکور تجمع کنند، پدر یا مادر می‌تواند فرزند خود را به حوزه آزمون برساند و به منزل برگردد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سلامت آزمون با توجه به تجربیاتی که داریم بهتر از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha