• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040906340
  • خبرنگار : 50182

فرمانده انتظامی استان:

دستگیری ۲۶۱ "مجرم" ظرف ۴۸ ساعت/ کرمانشاه جای امنی برای مجرمین نیست

دستگیری ۲۶۱ "مجرم" ظرف ۴۸ ساعت/ کرمانشاه جای امنی برای مجرمین نیست

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه جای امنی برای مجرمین نیست، از دستگیری ۲۶۱ متهم و مجرم ظرف ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز(۹ تیر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در راستای مطالبات به حق مردم است، گفت: در همین راستا طرح ظفر ۱۵ طرف ۴۸ ساعت گذشته با همکاری پلیس های مختلف از جمله  انتظامی شهرستان کرمانشاه، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاه اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح ۱۴۶ نفر در حوزه سرقت دستگیر شدند و شاخص ترین سرقت های کشف شده مربوط به ۲۳ فقره سرقت منزل و ۱۹ فقره سرقت خودرو است.

وی افزود: در دو مورد از این سرقت منزل بیش از یک میلیارد تومان کالا شامل طلا و وسایل لوکس و... به سرقت رفته بود.

 جاویدان خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳۱ فقره سرقت در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به کشفیات حوزه مواد مخدر هم در این طرح اشاره کرد و افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاه کشف شد که ۲۴ کیلوگرم آن هروئین بوده است. علاوه بر این ۶۵۰۰ حبه انواع قرص روان گردان هم در این طرح کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در مجموع ۵۲ معتاد متجاهر و ۵۰ خرده فروش در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همچنین ۱۹ واحد مسکونی و صنفی در حوزه خرید و فروش مواد مخدر پلمب شدند.

جاویدان به فعالیت های پلیس امنیت اقتصادی هم اشاره کرد و افزود: در این طرح ۱۲۸ دستگاه ماینر که عمدتا در شهرک های صنعتی و متروکه استقرار داشته اند، کشف شده است.

وی افزود: همچنین در این طرح ۲۵ هزار عدد انواع لوازم یدکی، ۳۰ دستگاه کولر و ... کشف شده که ارزش مجموع کشفیات این بخش بیش از ۶۰ میلیارد ریال می رسد.

جاویدان به کشفیات پلیس امنیت اخلاقی هم در این طرح اشاره کرد و افزود: در این طرح ۵۵ قبضه انواع اسلحه، هزار عدد فشنگ انواع اسلحه و ده ها قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی افزود: در این حوزه نیز در ۴۸ ساعت گذشته ۳۸ نفر دستگیر و علاوه بر اینها ۱۶ نفر از اراذل و اوباش نیز دستگیر شدند.

جاویدان گفت: تیم های امنیت اخلاقی در مدت اجرای طرح به ۸۰۰ نفر از افرادی که هنجارهای اجتماعی را رعایت نکردند تذکر داده و از این تعداد ۲۰۰ نفر بصورت مکتوب تعهد داده اند.

وی افزود: همچنین از این تعداد ۲۲ نفر به محاکم قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۶۱ نفر از مجرمین و متهمین در مدت اجرای این طرح در سطح شهرستان کرمانشاه دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha