• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400040906375
  • خبرنگار : 50187

کلنگ تقاطع غیرهمسطح سه راه شرف آباد کرمان به زمین زده شد

کلنگ تقاطع غیرهمسطح سه راه شرف آباد کرمان به زمین زده شد

ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف آباد) شهر کرمان کلنگ زنی شد.

"سیدمهران عالم زاده" شهردار کرمان صبح امروز ۹ تیرماه در این مراسم اظهار کرد: قرارداد این پروژه از قبل با قرارگاه خاتم و موسسه شهید رجایی منعقد شده بود و براساس اولویت و منابع مالی اکنون آغاز شده و انشاءالله در دوره آتی شورا و شهرداری به بهره برداری برسد.

وی با قدردانی از همکاری معاونت عمرانی استانداری در پیشبرد کارها افزود: خوشبختانه یکی از بچه های کرمان مدیریت پروژه را به عهده دارد.

عالم زاده ابراز امیدواری کرد با اجرای این تقاطع غیرهمسطح تصادفات به حداقل برسد و از مردم بابت مسائلی که در خلال اجرای پروژه به وجود می آید، عذرخواهی کرد و گفت: جان انسان ها ارزش بیشتری دارد.

شهردار کرمان در ادامه بیان کرد: دلیل عقب ماندگی شهر آبادانی کرمان، توسعه بیش از حد شهر است و ما ۱۳ هزار هکتار وسعت با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت داریم یعنی در هر هکتار ۵۰ نفر سکونت دارند و بزرگ ترین چالش شهر کرمان همین است و نمی شود این درد چهل ساله را یک شبه و یک ساله درمان کرد.

به گزارش ایسنا، "سنجری" مدیر قرارگاه خاتم در استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: قرارگاه خاتم بازوی فنی مدیران در سطح کشور است و از سال ۹۴ پروژه های مختلفی در کرمان آغاز کرده و با همدلی و پیشرفت کارها، در حال حاضر عمده نیروها، بومی استان هستند.

وی با اشاره به دقت، سرعت و کیفیت در پروژه های قرارگاه خاتم عنوان کرد: تقاطع سه راه شرف آباد در کریدور اصلی شهر، مسیر شمالی به سمت جهاد و جنوب به سمت شمال با رمپ جهتی چپ گرد را تامین می کند و پروژه مربوط به دوره های قبل است و مطالعات مختلفی انجام و در نهایت جمع بندی و اخیرا تصویب شد.

سنجری با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: ۱۷۸ شمع، ۱۵ پایه و ۵۰۰۰ مساحت پل سازی از مشخصات تقاطع غیرهمسطح سه راه شرف آباد است و با روش پلسازی به روز دنیا اجرا میشود که با اتمام کار، بخشی از مشکلات ترافیکی کرمان حل خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی های شاخص پروژه های قرارگاه خاتم در کرمان گفت: ۸۰ درصد کار تقاطع سربازان گمنام کرمان در نوع خود در دنیا بی نظیر است و کار ثبت جهانی آن را دنبال می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha