• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400040906444
  • خبرنگار : 50071

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

نظارت ۵۰۰ ناظر بهداشتی بر محل‌های برگزاری کنکور سراسری

نظارت ۵۰۰ ناظر بهداشتی بر محل‌های برگزاری کنکور سراسری

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در زمان برگزاری آزمون سراسری بالغ بر ۵۰۰ ناظر بهداشت محیط در محل‌های برگزاری کنکور سراسری حاضر هستند و در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت کامل دارند.

 علی‌اصغر حسنی اظهار کرد: برای نظارت بیشتر و بهتر در خصوص رعایت نکات و دستورالعمل‌‎های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون سراسری و کنکورهای کاردانی، ارشد، دکتری و phd برنامه ویژه‌ای طبق جلسه‌ فوق‌العاده‌ای که در این خصوص در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، تعداد حوزه‌های مشهد و شهرستان‌های استان مشخص شدند.

وی افزود: بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در محل‌های برگزاری آزمون‌ها بررسی‌ها را طبق چک لیست‌ها دارند و طبق موارد فاقد تأییده مجاز به برگزاری نیستند و باید حوزه جدید معرفی شود.

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی محل‌های برگزاری آزمون از ۴۸ ساعت قبل از آغاز این فرآیند به حالت قرنطینه درآمده و تا آن زمان هیچ فعالیتی در این مکان‌ها صورت نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلامی تمامی آزمون‌ها در فاصله زمانی نهم تا پانزدهم تیر ماه برگزار می‌شود و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن کنترل مسائل بهداشتی از زمان ورود تا خروج عوامل اجرایی، مراقبان و داوطلبان، شرایط قرنطینه‌ای داوطلبان مشکوک و مثبت را رصد می‌کنند تا اینگونه افراد در مکانی مجزا از سایر داوطلبان مستقر شوند.

به گزارش وبدا، حسنی تأکید کرد: در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بالغ بر ۵۰۰ ناظر در زمان‌های قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون نظارت لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارند که از این میزان ۵۰ درصد آنها در مشهد هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha