• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400040906496
  • خبرنگار : 71620

چگینی: انتخاب تیم اقتصادی نخبه مهم‌ترین پاسخ رئیسی به اعتماد مردم است

چگینی: انتخاب تیم اقتصادی نخبه مهم‌ترین پاسخ رئیسی به اعتماد مردم است

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: تیم اقتصادی رئیسی، موتور محرک دولت در اجرا است که مستقیما با معیشت مردم سر و کار دارد. انتخاب این تیم از میان نخبگان مهم‌ترین پاسخ به اعتماد مردم است.

به گزارش ایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود تشکر از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و تبریک به سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم اظهار کرد: امید است با توجه ‌به رویه شما هنگام ورود به انتخابات و شخصیت شما که فراتر از چارچوب‌های  جناح‌بندی‌های مرسوم کشور است، در انتخاب کابینه تحت فشار فرصت‌طلبان قرار نگیرد. 

وی خطاب به رئیسی گفت: رأی به شما، رأی‌ به شخصیت، کارآمدی، سوابق کاری، اعتماد مقام معظم رهبری در انتصابات متعدد، فسادستیزی، استقلال و فراجناحی بودن شما بوده است. انتظار است کابینه‌ای انقلابی، مجرب و متخصص،  جهادی و با روحیه تلاش مضاعف برای جبران عقب‌ماندگی‌های توسعه کشور باشد. کابینه‌ای که شرایط کشور را درک کند و از ضمن استفاده از منابع سرشار داخلی، تعامل با سایر کشورها را بر اساس اصل عزت پیش ببرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: تقویت و حفظ نیروهای کارآمد در بدنه اجرایی کشور باید در اولویت شما باشد. تیم اقتصادی شما، موتور محرک دولت در اجرا است که مستقیما با معیشت مردم سر و کار دارد. انتخاب این تیم از میان نخبگان مهم‌ترین پاسخ به اعتماد مردم است. معوقاتی که مردم در زمینه معیشت دارند، می‌تواند در یک دوره چهارساله امید به حضور در انتخابات دوره بعد را پررنگ کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم گفت: امیدوارم خدایی ناکرده با اطلاعات ناقص و جهت‌گیری ناصواب عده‌ای فرصت طلب و انقلابی‌نما زمینه حذف نیروهای کارآمد و متخصص به نفوذی‌ها و کسانی که در طول خدمتشان شکست‌های متعدد عشقی داشتند، ندهید. شنیده می‌شود افرادی در حال تیم‌سازی هستند که هیچ نقشی در انتخابات نداشته و هیچ گاه در میان مردم نبودند. رشد و بالندگی کشور وابسته به استفاده سرمایه ملی انسانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha