• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400040906655
  • خبرنگار : 71610

استراتژی بن سلمان برای اتصال بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا

استراتژی بن سلمان برای اتصال بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا

منابع خبری از آغاز یک استراتژی ملی در زمینه حمل و نقل و خدمات لجستیکی برای ایجاد ارتباط میان سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا توسط ولیعهد سعودی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی سه شنبه یک استراتژی ملی در زمینه حمل و نقل و خدمات لجستیکی را آغاز کرد.

این رسانه گزارش داد که هدف این استراتژی تثبیت موقعیت عربستان به عنوان یک قطب لجستیک جهانی است که سه قاره را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

استراتژی آغاز شده توسط ولیعهد سعودی همچنین به دنبال ارتقای کلیه خدمات و وسایل حمل و نقل، تقویت سیستم خدمات لجستیک و موارد حمل و نقل مدرن برای حمایت از روند توسعه جامع در عربستان است.

ولیعهد سعودی معتقد است که این استراتژی به ارتقای توانایی‌های انسانی و فنی در بخش حمل و نقل و خدمات لجستیک در عربستان کمک کرده و ارتباط با اقتصاد جهانی را تقویت می‌کند.

محمد بن سلمان تأکید کرد که این استراتژی به عربستان این امکان را می‌دهد که از موقعیت جغرافیایی خود که میان سه قاره است، برای متنوع سازی اقتصاد خود سرمایه گذاری کند.

وی همچنین گفت که این استراتژی در توسعه زیرساخت‌ها، راه اندازی چندین سیستم عامل و مناطق لجستیکی در عربستان، اجرای سیستم‌های عامل پیشرفته و تقویت مشارکت‌های مؤثر میان سیستم دولت و بخش خصوصی برای دستیابی به چهار هدف اصلی متمرکز است.

محمد بن سلمان همچنین تصریح کرد که این استراتژی باعث پیشرفت پادشاهی در زمینه حمل و نقل هوایی برای رسیدن به رتبه پنجم در جهان و افزایش مقصد پروازهای آن به بیش از ۲۵۰ مقصد بین‌المللی می‌شود و به بخش‌هایی مانند حج، عمره و جهانگردی خدمات ارائه می‌دهد تا به اهداف ملی خود برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۹ ۲۰:۳۳

این مردک آخرش خانه خدا رو ازلیست مذاهب و حج واجب وعمره میاره بیرون وچه بسا اجاره بده به شرکتهای خارجی. همانطورکه شهرهای عبرستان راتبدیل به کاباره ومشروب فروشی تبدیل کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۹ ۲۰:۳۶

این بچه سلمانک زیاد استراتژیک داره. یا صادرکننده سوخت پاک نیتروژنمیخواهدباشدیا بهترین شهرهوشمندرومیخواهد بسازد. تو ادمکشی رو بزارکناربعد اگه وقت کردی بقیه کارهاتو انجام بده

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۹ ۲۱:۱۳

خب عوضی چی ازخدا میدونین شماهایی که یمشتی احمق هستین فقط حج عمرتون کمه مثل جک میمونه از دهن شماها و خیلی های دیگه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۰ ۰۰:۰۳

قابل توجه مسولین ما

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۰ ۰۱:۰۱

بن سلمان درعالم هپروت بسر میبرد باید توجه داشته باشه که بهترین القابی که ترامپ به انها داد گاوه شبرده بود وهست وگرنه هیچ گونه استراتژی ندارند .

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۰ ۱۲:۴۱

بن سلمان حرف زیاد میزنه، ازعربهای سعودی حالم بهم میخوره،مفت خورهای، مصرف کننده، درکل بخوام بگم، مثل انگل، کارشون تخریب کردنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۰ ۱۲:۵۸

ای کاش ایران هم یکی مثل بن سلمان داشت تا کشور رو برای ملت ایران آباد کنه نه برای اجنبی ها

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۰ ۱۳:۳۸

عمران وآبادی ازدست هرکسی بناگذاشته شودخوب چون نفع همه ی عامه ی مردم است

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۰ ۱۶:۴۵

انشاءالله سگ کثیف تو به این چیزا نمی‌رسی کسانی که برای قدرت زدیشان کنار حسابت خواهند رسید ملعون بز دل ترسو

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۰ ۱۸:۲۷

فقط باید به منافع ملت ایران فکر کنیم مثل سایر حاکمان...

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۶

یکی از مهمترین موقعیت ها در طول تاریخ و در حال حاضر متعلق به ایرانه ، از یک طرف دریا های آزاد ، از طرف دیگه دریای خزر ،،در صورت ایجاد جاده ابریشم به صورت مجدد از طریق راه آهن و جاده به نوعی تحریم های آمریکا علیه چین و ایران تا حدی بی اثر میشه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۰۳

ای کاش یکی مثل بن سلمان دلشتیم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۱۹

خوش به حالشون که همچون مسئولینی دارن که به فکر آینده مردمشونن.ومردمشونو گرسنه و فقیر نمیگذارن.

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۱ ۱۶:۰۵

گاو شیر ده ترامپ. 😂

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۲ ۰۳:۰۶

چطور وقتی چنین طرحی از سوی ایران و چین مطرح میشود ولوله ای برپا میشود که وامصیبتا همه چیز از دست رفت ولی از سوی بن سلمان و ایادی و نوکران آمریکا انجام میگیرد و عنران و خدمت به کشور قلمداد مبشود. معلومه مواضع ما کی باید رنگ نظرات ما واقعی بخود بگیرد؟!!