• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400040906823
  • خبرنگار : 71506

پورشیب: حاشیه‌سازان سال‌ها به کاراته خیانت کردند/ بهترین تیم ملی تاریخ هستیم

پورشیب: حاشیه‌سازان سال‌ها به کاراته خیانت کردند/ بهترین تیم ملی تاریخ هستیم

کاپیتان تیم ملی کاراته با دفاع از عملکرد رییس این فدراسیون، گفت: از وزارت ورزش و کمیته المپیک می‌خواهم اجازه ندهند کاراته ایران وارد حاشیه شود.

به گزارش ایسنا، ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته در جلسه مجمع عمومی فدراسیون کاراته با دفاع از عملکرد رییس فدراسیون، گفت: حدود یک‌ ماه است اصلا با طباطبایی رییس فدراسیون کاراته صحبت نکردم و این را هم بگویم قصد ندارم همراه با سایر بچه‌ها به المپیک بروم.

کاپیتان تیم ملی کاراته، افزود: شاید خیلی‌ها فکر کنند حرف‌های من در حمایت از طباطبایی برای برخی مسائل است اما باید بگویم او آرامش خیلی خوبی را در فدراسیون کاراته حاکم کرده و همیشه احترام تیم ملی و ملی پوشان را نگه داشته است. او همواره از تیم ملی حمایت کرده و همه ما از او راضی هستیم.

او خاطرنشان کرد: قاطعانه می‌گویم کسانی که الان برای کاراته حاشیه درست می‌کنند، سال‌ها به کاراته ایران خیانت کردند. از وزات ورزش و کمیته المپیک می‌خواهم که نگذارند که کاراته به حاشیه برود. کاراته فضای آرامی دارد و به مسبر خود ادامه می‌دهد. از مجمع فدراسیون نیز می‌خواهم اجازه ندهند اشتباهات گذشته بار دیگر تکرار شود.

پورشیب با دفاع از عملکرد تیم ملی کاراته و کادر فنی این تیم، گفت: با احترام به نسل‌های گذشته می‌گویم این تیم ملی یکی از بهترین و نجیب‌ترین تیم‌های تاریخ کاراته ایران است. شش سال است قهرمان آسیا و جهان هستیم و تک تک بچه‌ها شایسته رفتن روی سکوی المپیک هستند. امیدوارم همه از تیم ملی حمایت کنند تا شاهد کسب بهترین نتایج برای کاراته ایران در المپیک توکیو باشیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۰۹ ۲۱:۴۰

کاملا مشخصه فدراسیون به ورزشکاراش گفته در دفاع از خود مصاحبه کنند. جای تاسفه این عملکرد زیر صفر جای دفاع ندارد. تیمهای جوانان و پایه سه سال کامل تعطیل شدند به بهانه المپیک 8 سهمیه شد 3 تا. چقدر گفتیم این کار غلط و نکن. هم المپیک و از دست دادیم هم تیمهای پایه و اینده. دوره بعد هم که کاراته از المپیک حذف شده. ورلد گیمز 2022 امریکا مهمه و بازیهای اسیایی و جهانی. یهمنیار که مدال نمیگیره گنج زاده و عباسعلی حداکثر دو برنز.