• جمعه / ۱۱ تیر ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400041107751
  • خبرنگار : 71505

معاون استاندار تهران خبر داد

دورکاری ۷۰ درصدی کارمندان تهران از فردا ۱۲ تیر

دورکاری ۷۰ درصدی کارمندان تهران از فردا ۱۲ تیر

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به طبق آخرین رنگبندی کرونایی گفت: استان تهران از فردا شنبه ۱۲ تیر در وضعیت قرمز قرار دارد؛ بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می شوند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت دورکاری کارمندان گفت: طبق آخرین وضعیت اعلام‌شده ازسوی ستاد مقابله با کرونای کشور، استان تهران از فردا شنبه ۱۲ تیر در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد و بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

وی افزود: ۳۰ درصد دیگر نیروها نیز باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت کنند؛ همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند؛ یعنی ۵۰ درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و ۵۰ درصد دیگر نیز باید دورکار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ادامه داد: به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ‌بندی شهرها صورت گرفته، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب‌شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آنهاست. این اتفاق باعث شده تا در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی یا نارنجی به قرمز و برعکس، شرایط به صورت سیستماتیک تغییر کند و نیازی به ابلاغ آن هم نباشد.

وی تاکید کرد: فهرست شهرستان‌های استان تهران که از فردا ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند عبارتند از: تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۱ ۲۳:۰۱

ترکیه ۵۰ میلیون نفر رو واکسینه کرده و امار فوتی به زیر ۵۰ تفر رسیده اینجا وارد اپیدمی پنجم شدیم وزیر بهداشت وعده واکسینه کردن محرومان جهان رو میده در حالی که مردم کشور خودمون از کمبود واکسن جان میدهند متاسفم

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۲ ۰۱:۵۱

سلام در صورتیکه اداره یا شرکت خصوصی این قانون، یعنی دورکاری ۷۰٪ یا سایر قوانین رو رعایت نکنه، چجوری و به کجا باید اعلام کرد ؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۲ ۰۶:۵۳

فنی و حرفه‌ای گناباد با وجود نارنجی بودن شهرستان، دورکاری را لغو کرده و آموزش فراگیران نیز حضوری شده است.