• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400041208085
  • خبرنگار : 50441

غلام پیروانی:

عملکرد خوب فجر "فقط با صعود" تکمیل می شود

عملکرد خوب فجر "فقط با صعود" تکمیل می شود

ایسنا/فارس پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد که فجر شهید سپاسی به عنوان نماینده شیراز در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور تا اینجای کار نمره قبولی گرفته‌ است اما باید کار نیمه تمام خود را با موفقیت به اتمام برسانند.

غلام پیروانی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت تیم فجرسپاسی گفت: من همه بازی های فجر را دیده ام و فکر می کنم تیم خوبی است. تیمی یکدست و متشکل از بازیکنان و کادرفنی قوی، اما کار ساده ای ندارند. فجر بازی گذشته را در دقیقه آخر از نماینده سیرجان برد اما آنها نباید بازی بعدی را به هوادار واگذار کنند.

کاپیتان سابق برق شیراز افزود: اگر فجر به هوادار ببازد، صعود نخواهد کرد. کادر فنی باید به بچه های این تیم بگوید که این بازی حساب مرگ و زندگیست. یعنی باید مثل یک بازی جام حذفی به آن نگاه کنند که اگر ببرند صعود می کنند و ببازند حذف می شوند.  این را هم بگویم که در لیگ یک، سومی با پانزدهمی هیچ تفاوتی ندارد. زمانی هم می توانیم بگوییم فجر عملکرد خوبی داشته که بتواند این ماموریت را به خوبی به اتمام برساند، یعنی صعود کند!

وی گفت: نمی خواهم ایرادی به عملکرد این تیم بگیرم. به هیچ عنوان نباید زحمات آقای کلانتری، کادر فنی و بازیکنان فجر نادیده گرفته شود چون تا اینجای کار، توانایی هایشان را اثبات کرده اند، اما در این سه بازی پایانی می توانند مزد یک فصل تلاششان را بگیرند، پس نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.

عملکرد قابل قبول قشقایی شیراز

پیروانی در خصوص تیم قشقایی نیز گفت: قشقایی هم با آقای هرمزی خوب کار کرده و با توجه به بضاعتی که دارد، خوب هم نتیجه گرفته. البته آنها هم شرایط حساسی دارند، همانطور که فجر باید با صعود کردن، عملکرد خوب خود را به نحو احسن به پایان برساند، قشقایی هم باید با بقا، مزد زحماتش را بگیرد. فکر می کنم با توجه به بضاعتی که دو تیم دارند، تا اینجا عملکرد قابل قبولی داشته اند اما باید در این سه هفته پایانی طوری بازی کنند و نتیجه بگیرند که به آن هدفی که فوتبال دوستان شیرازی انتظارش را دارند، برسند.

کاپیتان سابق تیم ملی جوانان ایران، در خصوص دیگر نماینده شیراز در لیگ های کشوری نیز گفت: بازی اخیر تیم ایمان سبز را برابر تیم سپاهان نوین اصفهان از نزدیک تماشا کردم. باید بگویم تیم اصفهانی یک سر و گردن با کلاس تر و بهتر از تیم شهر ما بود و حق بازی هم همان نتیجه ای بود که در پایان رقم خورد و آنها با سه گل پیروز شدند.

نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر در فوتبال داریم

غلام پیروانی افزود : تیم ایمان سبز برای تبدیل شدن به یک تیم بزرگ و حرفه ای، خیلی کار دارد و به طور کلی تیم های ما باید بدانند که اگر درست خرج نکنند، نمی توانند توقع زیادی داشته باشند. اصفهان بیشتر از ما سرمایه گذاری کرده و حالا نتیجه اش را می بیند. آنها خوب کار کرده اند اما ایمان سبز دارای آن مهره هایی نبود که بخواهد در این بازی از پس این تیم آماده اصفهانی بربیاید.

وی گفت: نمی خواهم تیم یا بازیکنان شهرم را خدای نکرده کوچک جلوه دهم، اما همه می دانند که فوتبال شیراز در وضعیت خوبی قرار ندارد و باید کارهای زیادی در زمینه های مختلف انجام دهد تا دست کم به جایگاه سابق خود بازگردد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز هم اکنون با ۴۱ امتیاز رتبه سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور را در اختیار دارد و برای صعود به لیگ برتر، باید هر سه دیدار بعدی خود مقابل هوادار صدرنشین، شاهین رده چهارمی و گل ریحان سقوط کرده را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم روز یکشنبه ۱۳ تیرماه در تهران به مصاف هوادار خواهد رفت.

قشقایی هم که تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، در سه بازی آینده به مصاف تیم های بادران تهران، چوکای تالش و پارس جنوبی جم خواهد رفت. با توجه به اینکه دو حریف بعدی این تیم شرایط بسیار حساسی در جدول رده بندی دارند، قشقایی کار آسانی پیش رو ندارد و باید با هوشیاری کامل سه بازی انتهای را به پایان برساند. قشقایی روز یکشنبه ۱۳ تیرماه در شیراز میزبان تیم رده دومی بادران تهران است.

تیم ایمان سبز هم که در گروه سوم لیگ دسته سوم قرار دارد، در فاصله هشت هفته مانده به پایان رقابت ها در رتبه ششم جدول ده تیمی گروهش قرار گرفته و کار سختی برای صعود به لیگ دسته دوم کشور خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha