• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1400041208536
  • خبرنگار : 99999

برگزاری سلسله وبینارهای علمی و پژوهشی در دانشگاه هنر

برگزاری سلسله وبینارهای علمی و پژوهشی در دانشگاه هنر

دانشگاه هنر با هدف معرفی و نقد الگوهای آموزشی و پژوهشی سلسله نشست‌هایی در قالب وبینار تحتِ عنوان «یک تجربه، یک دریچه» را برگزار می‌کند.

به گزارش نمایندگی ایسنا در دانشگاه هنر، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه هنر سلسله نشست‌هایی را در سطح بین‌المللی با هدفِ انتقال دانش و تجربه‌ی دانش‌آموختگان این دوره‌ها، در قالب سلسله نشست‌هایی تحتِ عنوان «یک تجربه، یک دریچه» را به شکل وبینار برگزار می‌کند.

در نخستین مرحله از این سلسله نشست‌ها، شش تن از اساتید حوزه‌ی تئاتر و عضو هیئت علمی دانشگاه‌های هنر، تهران، تربیت مدرس و آزاد اسلامی تجربیات خود را از تحصیل و پژوهش در کشورهای روسیه، فرانسه، سوئیس، انگلستان، مالزی و آمریکا با شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند و ضمن تشریح موضوع رساله‌ی دکتری خویش درباره‌ی نظام آموزشی و پژوهشی کشور مورد نظر و فرایندهای علمی و پژوهشی مربوط به برگزاری دوره‌ی دکتری(مثل همکاری پژوهشی استاد و دانشجو، شیوۀ آماده‌سازی و نگارش رساله و شیوه‌ی برگزاری جلسه‌ی دفاعیه) توضیح می‌دهند.

حضور دکتر اسماعیل شفیعی، دکتر مهرداد رایانی مخصوص، دکتر آزاده گنجه، دکتر سیمین امیریان، در این دوره از نشست‌ها قطعی شده است. معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه هنر در نظر دارد با بهره‌گیری از نتایج این نشست‌ها در آینده مجموعه نشست‌هایی درباره‌ی دیگر رشته‌های هنری نیز برنامه‌ریزی و برگزار نماید. دبیر علمی و مجری این نشست‌ها دکتر بهرام جلالی پور، عضو هیئت علمی و رئیس اداره انتشارات دانشگاه هنر است.

شایان ذکر است این نشست‌ها هر دو هفته یک بار و در نشانی http://adobe۲art.ac.ir/phdstudies برگزار می‌شود. همچنین حضور برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. در نخستین نشست، ساعت۱۷ روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه، دکتر اسماعیل شفیعی، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و دانش آموخته دوره تئاترشناسی از آکادمی هنر تئاتر هنر مسکو سخن خواهد گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha