• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400041208638

پاک آیین:

تضعیف اندیشه لیبرالیسم مردم را به تمدن اسلامی متوجه می کند

تضعیف اندیشه لیبرالیسم مردم را به تمدن اسلامی متوجه می کند

ایسنا/قم نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری بیان کرد:هر میزان اندیشه لیبرال تضعیف می شود مردم به تمدن نوین اسلامی توجه می‌کنند و امیدوارم همه این مطالبه حق رهبری را مد نظر قرار بدهند.

محسن پاک آیین، نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، شامگاه امروز شنبه 12 تیرماه  در سومین اجلاس بین‌المللی حقوق بشر آمریکائی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در قم عنوان کرد: دستور رهبری برای افشای حقوق بشر آمریکایی امری تبلیغاتی و مقطعی نیست و دارای اهدافی راهبردی برای نظام است و افشای حقوق بشر آمریکایی باید دستوری کار نظام وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه علت این امر ارتباط مستقیم افشای حقوق بشر آمریکائی با افول آمریکایی است، بیان کرد: بحث افول آمریکا امری جدی است و نخبگان جهان نیز در رابطه با آن صحبت کردند و دلایل آن را اعلام کردند و یکی از این دلایل فاصله گرفتن آمریکا از دوران ابرقدرتی خود و  از دست دادن چهره موجه و مقبولیت ش است.
وی بیان کرد: امروز امثال فوکویاما که خطوط تفکر امریکا را میدهند اعتقاد به حکومت غیر اخلاقی نخبگان دارند؛ زیرا معتقد هستند قدرت با اخلاق هم خوانی ندارد و آنها با این تفکر سربازان خود را به افغانستان و یمن میفرستد و از رژیم هایی مثل عربستان حمایت میکنند.
وی ادامه داد: افشای حقوق بشر امریکائی با تضعیف تمدن لیبرال دمکراسی و زمینه سازی برای تمدن اسلام ارتباطی مستقیم دارد و هر میزان این تمدن لیبرال دمکراسی تضعیف شود به همان میزان زمینه‌سازی برای شناخت اسلام مهیا می‌شود.
پاک آیین گفت: هر میزان اندیشه لیبرال تضعیف می شود مردم به تمدن نوین اسلامی توجه می‌کنند و امیدوارم همه این مطالبه حق رهبری را مد نظر قرار بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha