• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400041309040
  • خبرنگار : 50228

رییس فدراسیون:

دو و میدانی خوزستان باید ۵ ورودی المپیک داشته باشد

دو و میدانی خوزستان باید ۵ ورودی المپیک داشته باشد

ایسنا/خوزستان رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه خوزستان در ۱۰۰ متر و پرش‌ها بسیار ظرفیت دارد، گفت: خوزستان باید پنج ورودی المپیک داشته باشد.

هاشم صیامی در مجمع انتخاب رئیس هیات دو و میدانی خوزستان که امروز، ۱۳ تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هیات دو و میدانی خوزستان برای فدراسیون بسیار مهم است زیرا این استان ظرفیت، استعداد و توانمندی بسیاری دارد. استان‌هایی در ورزش در رده‌های بالا هستند که استان‌های‌شان بیشترین مدال را در رشته دو و میدانی کسب می‌کنند و استان خوزستان نیز واقعا شرایط خاصی دارد و از دل این استان که سرشار از استعداد است، می‌توان قهرمان داشت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: آقای صالح‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید آدمی که از ظرفیت‌ها، استعدادها و سرمایه‌ها، استفاده نکند باید به آن شک کرد. خوشبختانه ما استعدادها، ظرفیت‌ها، کارشناسان و متخصصان بسیار بزرگی در دو و میدانی خوزستان داریم و از آقای خنفری رئیس این هیات که بزرگ دو و میدانی کشور و خوزستان است و سرآمد اخلاق محسوب می‌شود، خواهش می‌کنم از ظرفیت این استان و دوستان کمک بگیرد و مهم این است که همه به دو و میدانی کمک کنند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی خاطر نشان کرد: متاسفانه در ۱۰ روز اخیر مطالبی پیش از برگزاری مجمع عنوان شد که در شان این استان نبود و نباید با آبروی انسان‌ها بازی کرد. رفتارهایی شد که متاسفانه در شان هیچ کسی نبود و باید با رفاقت و دوستی کار کرد.

وی گفت: از آقای خنفری می‌خواهم از ظرفیت همه نفرات استفاده کند. او پدر دو و میدانی کشور و استان خوزستان است و باید پدری کند. خوزستان باید پنج ورودی المپیک داشته باشد و این استان در ۱۰۰ متر و پرش‌ها بسیار ظرفیت دارد.

صیامی بیان کرد: همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تنها مدیرکلی است که مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان تجهیزات برای هیات دو و میدانی خوزستان خریداری کرد. ورزش دو و میدانی، ورزش اول دنیا و المپیک است و از مدیرکل این استان می‌خواهم به این رشته نگاه ویژه داشته باشد. ضمن این‌که آموزش و پرورش ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید از آن بهره برد و هر استانی که مربی آموزش و پرورش داشته باشد، استان برتری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، همچنین در این مجمع مقرر شد که فدراسیون دو تخته تشک پرش با نیزه و ارتفاع، تا پایان سال ۱۴۰۰ به هیات دو و میدانی خوزستان اهدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha