• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400041309238
  • خبرنگار : 50457

فرماندار:

اعتبارات امسال شهرستان لنده ۷۷ درصد رشد داشت

اعتبارات امسال شهرستان لنده ۷۷ درصد رشد داشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان لنده گفت: ۳۹ میلیارد و ۴۱۱ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان لنده در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۷۷درصد رشد در بحث بودجه داشته ایم.

"تورج رزمجو" در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده، افزود: شهرستان لنده دارای قدمت ۹۰ساله می باشد و سابقه مدنیت و شهریت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمان های گذشته ۶شهر وبخش ازاین شهرستان جدا شده است، اظهارکرد: شهر اولین ها که مادر تاریخی شهرها و بخش های زیادی بود اکنون طول وعرض آن به دلیل نبود جاده مناسب به ۳۰کیلومتر نمی رسد.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: لنده طبیعت بکر و ظرفیتهای گرشگری قابل توجهی دارد اما به دلیل نبود جاده دسترسی، اینترنت، آب و برق مناسب در روستاها، این حوزه شهرستان مغفول مانده است.

رزمجو بابیان اینکه دربعضی از روستاهای شهرستان لنده حتی با ماشین کمک دارهم نمی توانیم به آن منطقه سفرکنیم، تصریح کرد: سازمان برنامه بودجه در حوزه اعتبارات راه روستایی که این شهرستان بیشترین مشکل را دارد کم لطفی بزرگی کرده است.

وی با بیان اینکه وجود بنیاد علوی دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان است، ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران استانی با این نهاد تفاهم نامه ای ایجاد می کنند اما سهم آورده ای ندارند.

فرماندار شهرستان لنده ضمن گلایه ازعدم تعهدات بنیاد مسکن و پای کار نبودن این دستگاه اجرایی عنوان کرد: بنیاد علوی در روستای" مالشیخ " اقدام به زیرسازی ۳۰هزار متر کرده اما متاسفانه بنیاد مسکن تا کنون پای کار نیامده است.

رزمجو تاکید کرد: ۳۹ میلیارد و۴۱۱میلیون تومان اعتبار در۲۱سرفصل و۴۵برنامه و ۹۰پروژه برای شهرستان لنده درنظرگرفته شده که این میزان نسبت به سال گذشته ۷۷درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بیشترین اعتبارات شهرستان در حوزه آب، راه، کشاورزی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha