• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400041309446
  • خبرنگار : 50228

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

اگر به موقع حمایت می‌شدیم، صعود می‌کردیم / تیم با حجب و حیایی هستیم

اگر به موقع حمایت می‌شدیم، صعود می‌کردیم / تیم با حجب و حیایی هستیم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که حق مجموعه استقلال حضور در لیگ نیست، گفت: مشکلات مالی متعددی داشتیم و اگر به موقع حمایت می شدیم، مطمئن باشید امسال، سال حضور در لیگ برتر بود.

امیر خلیفه‌اصل پس از برد تیمش مقابل شهرداری آستارا در هفته سی و دوم لیگ یک فوتبال، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود ولی خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و موقعیت های گلزنی متعددی داشتیم اما متاسفانه بازیکنانم به سادگی از آن ها گذشتند. داور نیز در شروع نیمه دوم یک پنالتی برای حریف گرفت که من فکر نمی کنم پنالتی بود. کار برای ما سخت شد اما با تعویض هایی که داشتیم، توانستیم به بازی برگردیم و بازهم موقعیت های متعددی داشتیم و توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم و برنده بازی باشیم. به هواداران و مجموعه باشگاه استقلال خوزستان تبریک می گویم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این که حق مجموعه استقلال خوزستان حضور در لیگ نیست، افزود: مشکلات مالی متعددی داشتیم و اگر به موقع حمایت می شدیم، مطمئن باشید امسال، سال حضور در لیگ برتر بود. تیم با حجب و حیا و دارای بازیکنان بسیار خوبی هستیم. همچنین کادر فنی و کادر مدیریتی با حجب و حیایی داریم اما متاسفانه مشکلات مالی زیادی داشتیم که من پیش از این اصلا درباره آن صحبت نکرده بودم زیرا دوست ندارم درباره حواشی حرف بزنم و سعی می کنم در زمین فوتبال کارم را انجام دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالی به پیکره تیم صدمه زد. هفت هفته متوالی جز مدعیان صعود بودیم اما در نیم فصل دوم به یک باره اتفاقاتی می افتد و مشکلات مالی و داوری رخ می دهد که ما نتوانستیم صعود کنیم. داوری، ۱۲ امتیاز از ما گرفت ولی دو بازی دیگر داریم و تلاش می کنیم شش امتیاز را کسب کنیم و جایگاه خوبی در شان نام استقلال و خوزستان به دست آوریم.

وی عنوان کرد: ما تلاش کردیم درباره مشکلات حرف نزنیم زیرا اعتقاد داشتیم استقلال خوزستان یک خانواده است و سعی می کردیم مشکلات را درون خانواده حل کنیم اما عمده ترین مشکل ما، مالی بود. تیم ما از نظر مالی با بودجه کم بسته شد اما پرداختی ها هم به موقع نبود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha