• دوشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400041409927
  • خبرنگار : 71489

رستمی: اگر صدای اساتید بسیجی بلند نشود، تحریف‌گران در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر صدای اساتید بسیجی به بیان انتظارات و نقد و مطالبه و توفیقات بلند نشود، تحریف‌گرانی که خودشان اتفاقا مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند. 

به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها پیش از ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید کشور که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: کارکرد دانشگاه بر اساس منظومه فکری امام و رهبری علاوه بر تولید دانش، حل مسأله و تولید دانشمند نیز است. موضوع ها مسائل کشور دار ماموریت‌های اصلی و اول دانشگاه ها است.

وی خاطر نشان کرد: واقعیت این است که علی رغم پیشرفت‌های بزرگ و رشد علمی قابل افتخار، بسیاری از مسائل کشور حل نشده باقی مانده است چون هنوز بخش علمی و دانشی کشور بصورت کامل با مسائل درگیر نشده است؛ این درحالیست که رهبری راهکار یا شاه کلید حل مسائل اساسی کشور را تحول نامیدند؛ هم تحول در دولت که با روی کار آمدن آقای اساسی این امید وجود دارد که شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم و هم تحول در حوزه‌های حکمرانی و سبک زندگی موضوعات کشور است که باید در گام تحولی رخ دهد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد:  در این زمینه دانشگاه‌ها و اساتید نقش محوری در تحقق تحول دارند و با توجه به حضور گسترده در جامعه نخبگانی کشور، بیش از همه مجموعه ها چنین انتظاری از بسیج اساتید وجود دارد.

رستمی افزود: اگر صدای اساتید بسیجی به بیان انتظارات و نقد و مطالبه و توفیقات بلند نشود، تحریف‌گرانی که خودشان اتفاقا مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند. امروز  به دلیل عنایات خدا و هم افزایی جریان‌های کشور برای دفاع از کشور در حوزه دفاعی به بازدارندگی رسیدیم؛ همین اتفاق را در حوزه واکسن شاهدیم، اما برخی زبان به طعن می‌گشاند و آن را با پراید مقایسه میکنند؛ پرایدی که  مسئولش همین انسان‌های بی اراده، ناامید، فرسوده، خسته، ناتوان و یا خدا نکرده وابسته و خائنی هستند که در بخشی از صنایع حضور دارند.

وی در پایان از اقدامات انجام شده از سوی مجتبی زارعی رئیس پیشین سازمان بسیج اساتید تقدیر و برای محمدرضا مردانی زئیس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha