• دوشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400041410057
  • خبرنگار : 90047

برگزاری مجمع عمومی سالانه فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص؛

فرهادی‌زاد: به دنبال برگزاری مسابقات پیوند اعضا در فضای باز هستیم

فرهادی‌زاد: به دنبال برگزاری مسابقات پیوند اعضا در فضای باز هستیم

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالانه فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص گفت: تلاش بر این است که با واکسینه کردن ورزشکاران، فعالیت‌های این رشته در فضای باز را آغاز کنیم.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی سالانه فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص امروز دوشنبه ۱۴ تیر به ریاست مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، فاطمه هاشمی رییس فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص، مناف هاشمی و مهدی کرباسیان عضو هیات رییسه فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص و علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع فاطمه هاشمی، رییس فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص، گزارشی در مورد وضعیت کلی فدراسیون، عملکرد سال گذشته فدراسیون، ارزیابی استان‌ها و محدودیت‌هایی که فدراسیون با آن روبه‌رو است، ارایه کرد.

هم‌چنین گزارش حسابرسی و خزانه‌داری فدراسیون تا پایان سال ۹۹ نیز مورد بررسی و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

فرهادی‌زاد نیز در این مجمع پس از ارایه گزارش از سوی هاشمی، مواردی را که رییس فدراسیون درباره تقویم ورزشی ۱۴۰۰ گزارش داده بود، بررسی و این تقویم توسط اعضای مجمع به تصویب رسید

در ادامه مجمع، مهین فرهادی‌زاد به بحث نوسازی، ساخت و ساز فضاهای ورزشی و هم‌چنین به حضور هر چه قوی‌تر ورزشکاران پیوند اعضا و بیماری‌های خاص در میادین جهانی اشاره کرد و افزود: با توجه به این که سال گذشته فدراسیون جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص زیر نظر IOC قرار گرفت و این فدراسیون به عضویت کمیته ملی المپیک درآمد، نظر تمام دست اندرکاران و هیات های استانی این است که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳  استرالیا ورزشکاران این رشته حضور قویتری داشته باشند و از جایگاه سومی خود دفاع کنند.

او وضعیت مالی فدراسیون را در سال شفاف و مطلوب ارزیابی کرد.

فرهادی‌زاد تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با اولویت حفظ سلامتی ورزشکاران و با تزریق واکسن کرونا، مسابقات این رشته را در فضای باز برگزار کنیم.

هم‌چنین در این مجمع فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مرحوم اکبر ترکان عضو هیات رییسه فدراسیون، گفت: مرحوم اکبر ترکان خدمات ارزنده‌ای را برای ورزشکاران پیوند اعضا و بیماری‌های خاص به یادگار گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا، برای حفظ سلامتی ورزشکاران سعی کردیم برنامه‌های این فدراسیون را مطابق با شرایط کرونا پیش ببریم تا مشکلی در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده نداشته باشیم. 

هاشمی خاطرنشان کرد: برای ارتقای روحیه ورزشکاران تلاش بر این است تا ورزش‌های هوازی هم‌چون دوچرخه سواری و پیاده روی را به مرحله اجرا درآوریم.

در پایان مهدی کرباسیان، عضو هیات رییسه فدراسیون نیز گفت: گزارشی که توسط حسابرس و بازرس فدراسیون ارایه شد نشان داد که این فدراسیون از نظر مالی بسیار شفاف عمل کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha