• دوشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400041410252
  • خبرنگار : 30054

دیسک و صفحه پژو 405 ، 206 ، پراید والئو اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

دیسک و صفحه پژو 405 ، 206 ، پراید والئو اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

در سال های اخیر به واسطه کاهش سطح واردات دیسک و صفحه های والئو مثل دیسک و صفحه پژو 405 ، 206 ، سمند ، پارس و پراید ، نمونه های تقلبی و بی کیفیت این محصول بسیار در بازار زیاد شده است و بعضا برای مشتریان هزینه های گزافی را داشته است. در این بخش به شما درباره مشخصات دیسک و صفحه والئو اصلی توضیح خواهیم داد و در آخر فروشگاه معتبر برای خرید دیسک و صفحه کلاچ والئو اصلی به شما معرفی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ثریاکو، دیسک و صفحه های ساخت شرکت والئو فرانسه به واسطه طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالای قطعات آن توانسته نقش بسزایی از بازار دیسک و صفحه ایران را برای خود کند.

البته باید در نظر داشت که دیسک و صفحه 405 ، 206 ، سمند ، پارس ، زانتیا نمونه ساخت فرانسه و ترکیه و کره دارند و دیسک و صفحه پراید والئو نمونه ساخت ترکیه و کره دارند.نمونه های کره ای این محصول با برند PHC VALEO و تحت لیسانس والئو فرانسه با کارتن آبی به فروش می رسد که کیفیت بسیار خوبی دارند.

البته تفاوت دیسک و صفحه والئو اصلی فرانسه و PHC VALEO کره تنها در تفاوت رنگ کارتن آن نیست و تفاوت اساسی آن ها در کیفیت لنت و مواد استفاده شده در آن نیز است.

تفاوت والئو کارتن آبی و سبز چیست؟

برای اینکه تفاوت دیسک و صفحه والئو را مورد بررسی قرار دهیم آن ها را در ۳ مورد کیفیت، طول عمر و قیمت مورد بررسی قرار می دهیم و در آخر این شما هستید که می توایند انتخاب کنید که کدام دیسک و صفحه والئو آبی یا سبز بهتر است؟

 دیسک و صفحه والئو کارتن سبز ساخت فرانسه دارای کیفیت بالاتری نسبت به پی اچ سی والئو کارتن ابی ساخت کره دارد و طول عمر بیشتری نیز دارد.البته باید در نظر داشت که این قضیه در مورد دیسک و صفحه های گروه پژو مانند 405 ، سمند ، 206 ، پارس و زانتیا می باشد که نمونه فرانسوی آن تولید می شود.در مورد دیسک و صفحه پراید و تیبا که فقط نمونه ترک و کره ای دارند از لحاظ کیفیت و قیمت تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

دیسک و صفحه والئو اصلی فرانسه کارتن سبز را از کجا بخریم؟

در ابتدا باید در نظر داشت که دیسک و صفحه 405 ، 206 ، زانتیا ، پراید والئو فرانسه دارای 5 مشخصه اصلی است که می توان با مشاهده آن به تفاوت دیسک و صفحه والئو اصلی از تقلبی پی برد.

به صورت کلی می توان مشخصه دیسک و صفحه والئو فرانسه را به صورت زیر شرح داد:

1. داشتن لیبل لیزری هرینگتون

2. حک ساخت فرانسه (Made in France) بر روی دیسک و صفحه

3. حک کلمه والئو (VALEO) بر روی دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ

4. حک دو حرف اول کلمه والئو (VA) بر روی تمامی پرچ ها

5. خرید از نمایندگی دیسک و صفحه والئو و فروشگاه های معتبر

فروشگاه اینترنتی ثریاکو به عنوان فروشگاه آنلاین قطعات خودرو و فروش اختصاصی محصولات والئو در ایران یکی از معتبرترین فروشگاه ها در ضمینه خرید دیسک و صفحه والئو اصلی فرانسه برای تمامی خودرو ها از جمله پژو 405 ، 206 ، پارس ، سمند ، دنا پلاس ، تیبا ، ریو ، زانتیا و... می باشد.شما عزیزان می توانید با ورود به سایت این شرکت به نشانی ​نشان  www.sorayaco.comاقدام به ثبت سفارش و خرید به صورت آنلاین نمایید.از مزایای این شرکت ارسال بار به تمام نقاط ایران در کمترین زمان می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha