• سه‌شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400041510301
  • خبرنگار : 71518

مددی: اشتباهات داوری به ضرر استقلال سهوی و طبیعی نیست

مددی: اشتباهات داوری به ضرر استقلال سهوی و طبیعی نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید، اشتباهات داوری علیه این تیم سهوی و طبیعی نیست.

به گزارش ایسنا، احمد مددی درباره داوری دیدار تیمش برابر آلومینیوم، اظهار کرد: در دیدار برابر آلومینوم گل ما سالم بود اما پس از به ثمر رسیدن گل، کمک داور با مکث پرچم را بالا برد. از کارشناسان می‌خواهم با شجاعت نظر بدهند. ما  آقای سیدعلی را مناسب این بازی نمی‌دانستیم و حتی نامه‌نگاری کردیم و می‌دانسیتم استقلال با این قصاوت ضرر می‌کند. به  هر حال دیدید ۲ امتیاز حساس ما پایمال شد. این تعداد اشتباهات{داوری} را برای استقلال طبیعی و سهوی نمی‌بینیم. برای هیچ تیمی این‌قدر اشتباه{داوری} وجود ندارد. اگر این اشتباهات را فاجعه داوری نگوییم، پس چه بگوییم؟ باید به حال این داوری گریست. من نگرانم! گل سالم ما را در روز روشن پایمال می‌کنند. آقای سیدعلی برای استقلال خوب سوت نمی‌زند. شواهد و مستندات بسیاری وجود دارد. آقای سیدعلی برای استقلال سوت‌های مغرضانه می‌زند.

وی افزود: از ۲۵ بازی در ۱۲ بازی حق استقلال ضایع شده است. خواهش می‌کنم فکر ی به حال داوری کنید، چون حتی سوت‌های  ۵۰ - ۵۰ را هم به ضرر استقلال می‌زنند. وقتی با داوری برخورد نمی‌کنید کاملا راحت به ضرر استقلال سوت می‌زنند. چرا با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی می‌کنند؟ ما از الان برای داربی نگران هستیم. چون در دو داربی قبلی داور به ضرر استقلال سوت زده است.

وی درباره مشکلات مالی استقلال هم گفت: مشکلات مالی ریشه در گذشه دارد اما ما این مشکلات را در روزهای آینده حل می‌کنیم. مشکلات مالی در ۱۰ سال گذشته و انتهای فصل قبل شکل گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۵ ۰۸:۳۹

جناب آقای مددی من یک استقلالی هستم 45 سال با این تیم زندگی کردم یک پیشنهاد دارم این فصل که تموم شد برای فصل بعد پرسپولیس را الگوی خودت قرار بده این حرف‌ها یعنی اینکه نمی‌خواهید واقعیت های فوتبال را قبول کنید. شما یک مدیر هستید .ببنید چرا پرسپولیس 5 دوره هست قهرمان هست چرا در دوره قبل از برانکو مشکل داشت؟ من عرض می‌کنم. پرسپولیس یک مدیر بیرونی قدرتمند به نام پیروانی یک مدیر برای درون زمین به نام کریم باقری و سید جلال یک طراح خوشفکر به نام مطهری و یک مربی آرام و بی‌حاشیه و توانمند به نام گل‌محمدی داره. این تیم قدرتمند پرسپولیس را پرسپولیس کرده و یک هارمونی ایجاد کردند که هر بازیکن درجه 2 هم در این تیم ستاره می شود. شما ببنید وضعیت پهلوان و سرلک در تیم های قبلی ببنید وضعیت لک در تیم های قبلی و این‌ها در پرسپولیس ستاره می‌شوند. شما قبل از هرکاری برای فصل بعد یک چنین تیمی برای استقلال بساز. منظورم هر پیشکسوت نیست. یادت یاشه ایشون قلیچ رو انتخاب نکردند برادر. آدم‌های توانمند و قوی بین بازنشسته‌ها انتخاب کنید.