• سه‌شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400041511102
  • خبرنگار : 50040

معاون هماهنگ کننده سپاه:

شهید انصاری مدیرت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد

شهید انصاری مدیرت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد

ایسنا/گیلان معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: شهید انصاری مدیریت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد؛ نه مدیریت بر مردم لذا همه مدیران در نظام اسلامی باید مسیر شهید انصاری ها را طی کنند.

سردار محمدرضا نقدی در پیام تصویری به یادواره تلویزیونی شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی، تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، شهید انصاری را الگوی مدیران در خدمت گزاری خالصانه به مردم دانست و اظهار کرد: شهید انصاری از جایگاه ویژه علمی و اجرایی برخوردار بود و لذا برای نخبگان نیز یک الگوی مدیریتی است.

وی راز ماندگاری شهید انصاری را در سادگی، اخلاص، درایت، دلدادگی به انقلاب و عشق به ولایت دانست و افزود: شهید انصاری روستازاده بود، اما با استعداد و هوش و نبوغی که داشت درجات علمی را یکی پس از دیگری به بهترین نحو گذراند و به دانشگاه تهران رفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سابقه مبارزانی شهید انصاری علیه رژیم ستمشاهی را مانع از ادامه تحصیل او در دانشگاه تهران دانست و تصریح کرد: با وجود استعداد سرشار به این شهید بزرگوار اجازه تحصیل داده نشد و لذا از پا ننشست و تصمیم گرفت به آمریکا برود و تحصیلات دانشگاهی خود را تکمیل کند، اما درست زمانی که در مرحله دریافت مدرک دکترا بود، به خاطر نیاز انقلاب به ایران بازگشت و مسیر خدمت گزاری را انتخاب کرد و سرانجام در همین مسیر به شهادت رسید.

نقدی، از نخبگان خواست همچون شهید انصاری قدردان نعمت های الهی باشند و خدمت گزاری به مردم را فراموش نکنند و گفت: نعمت الهی نبوغ و استعداد نه تنها شهید انصاری را خودشیفته و خودخواه بار نیاورد، بلکه این نعمت را از آن خدا دانست و آن را در راه خدا و برای مردم صرف کرد.

وی شهید انصاری را مدیری خاکی، متواضع، مردم دار، محروم نواز، فداکار، ساده زیست و خدمتگزار دانست و عنوان کرد: شهید انصاری اخلاص، تقوا و زهد داشت و مردم نیز او را از خودشان می دانستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه، مقابله با فتنه های منافقین و کمونیست ها به کمک بسیج مردمی را نمونه ای از مدیریت اسلامی این شهید والامقام دانست و خاطرنشان کرد: شهید انصاری مدیریت اسلامی را در مدیریت مردمی معنا کرد؛ نه مدیریت بر مردم لذا همه مدیران در نظام اسلامی باید مسیر شهید انصاری ها را طی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha