• سه‌شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400041511133
  • خبرنگار : 90047

رقابتهای قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان - ترکیه

عنوان سومی جوانان آزادکار ناشنوا در قهرمانی جهان

عنوان سومی جوانان آزادکار ناشنوا در قهرمانی جهان

در پایان رقابتهای قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان در ترکیه که امروز در رده سنی جوانان برگزار شد، تیم ایران در جایگاه سوم این رقابتها قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش جوانان امروز سه شنبه ۱۵ تیر در استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ملی جوانان آزاد ناشنوای ایران پس از تیم های روسیه و ترکیه در جایگاه سوم ایستاد.

در این رقابتها، ابوالفضل جامه‌داری به مدال نقره و سجاد طاهریان، علی مومیوند و حسین کاظمی به مدال برنز رقابتهای قهرمانی جهان دست یافتند.

در این رقابتها و در وزن ۵۷ کیلوگرم، ابوالفضل جامه‌داری در دور اول رقابت خود حریف اوکراینی را ضربه فنی کرد، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۲ نماینده ترکیه را شکست داد، وی در ردور سوم با نتیجه ۸ بر یک برابر کشتی گیر قزاقستان به برتری رسید و در دور چهارم با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب کشتی گیر روسیه شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، سجاد طاهریان در دور اول حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد، در دور دوم برابر حریف قزاقستانی با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید، در دور سوم ۹ بر ۸ برابر کشتی گیر ترکیه شکست خورد و در دور چهارم دیدار خود با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب کشتی گیر روسیه شد و به مدال برنز دست یافت‌.
همچنین در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی مومیوند در دور اول دیدار خود حریف قزاقستانی را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد،  در دور دوم برابر کشتی گیر ترکیه رقابت را واگذار کرد، در دور سوم برابر کشتی‌گیر روسیه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و در دور چهارم با نتیجه ۱۲ بر ۲ حریف اوکراینی را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در ادامه این رقابتها و در وزن ۷۰ کیلوگرم، فردین توکلی نسب در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کشتی‌گیر روسیه شد، در دور دوم برابر کشتی گیر ترکیه با نتیجه  ۱۰ بر صفر شکست خورد، در دور سوم با نتیجه  ۱۲ بر صفر رقابت را به کشتی گیر قزاقستانی واگذار کرد.
وی همچنین در دیدار بعدی خود برابر کشتی گیر ترکیه ضربه فنی شد و در دور پنجم رقابت خود حریف اوکراینی را ضربه فنی کرد و به مقام چهارم دست یافت.
در  وزن ۷۴ کیلوگرم، مهدی رحیمی در دور اول با نتیجه ۱۹ بر ۸ برابر کشتی گیر بلاروس شکست خورد، در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر دیدار را به حریف اوکراینی واگذار کرد. 

در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسین کاظمی دیگر آزادکار ناشنوا ایران در دور اول حریف قزاقستانی خود را ضربه فنی کرد، در دور دوم ۱۰ بر صفر مغلوب کشتی گیر اوکراین شد و به مدال برنز دست یافت.

رقابتهای قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی بزرگسالان فردا چهارشنبه ۱۷ تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha