• چهارشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400041611461
  • منبع : نمایندگی همدان

کشف ۱۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ملایر

کشف ۱۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۲۰۰۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز قانونی از یک دستگاه کامیون در ملایر توسط مأمورین پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای شناسایی و برخورد قانونی با هرگونه توزیع و نگهداری سوخت بدون مجوز قانونی، مأمورین ایست و بازرسی حرم‌آباد  پلیس آگاهی در حین کنترل خودروهای عبوری از محور ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه به منظور بررسی دقیق تر مدارک و محموله این خودرو، با هماهنگی دستگاه قضائی متوقف شد، اظهارکرد: در بازرسی از این کامیون مقدار ۱۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز حمل کشف و با تشکیل پرونده قضائی، متهم تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: مأمورین مبارزه با جرائم اقتصادی شهرستان ملایر با هر نوع توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی خارج از شبکه توزیع و قاچاق برابر قانون برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۸۷ گرم انواع مواد مخدر صنعتی در ملایر  ملایر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: در راستای برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان مواد مخدر، با اجرای مرحله دیگری از طرح پاکسازی در نقاط آلوده به توزیع این بلای خانمانسوز، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضائی مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر یک توزیع کننده مواد مخدر را شناسائی کردند.

سلگی با بیان اینکه در بازرسی از وی، مقدار ۳۵ گرم ماده مخدر شیشه و ۴۸ گرم ماده مخدر هروئین کشف شد، گفت: همچنین مأمورین یگان امداد در بازرسی از یک توزیع‌کننده مواد مخدر مقدار یک گرم ماده مخدر شیشه و مأمورین کلانتری ۱۳ نیز در بازرسی از یک توزیع‌کننده مواد مخدر دیگر مقدار دو گرم ماده مخدر شیشه و یک گرم ماده مخدر هروئین را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده هر سه توزیع‌کننده مواد مخدر تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: امروز مواد مخدر به عنوان سرپل سایر جرائم، امنیت و سلامت جامعه ما را در معرض تهدید جدی قرار داده است، بنابراین عزم پلیس ملایر در برخورد قاطعانه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر کاملاً جدی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha