• چهارشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400041611941
  • خبرنگار : 30054

خرید گاوصندوق آسانسوری،درب خزانه (۳۰ درصد ارزان تر از بازار)

خرید گاوصندوق آسانسوری،درب خزانه (۳۰ درصد ارزان تر از بازار)

 گروه صنعتی جواهران باکس (javaheranbox.com) چندین سال تجربه در زمینه ساخت انواع درب خزانه، گاوصندوق آسانسوری ،گاوصندوق زیر ویترینی و گاوصندوق طلافروشی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گروه صنعتی جواهران باکس، این مجموعه در راستای اهداف کیفی خود و نیز جهت آسودگی مشتریان محترم با بهره گیری از بالاترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه ساخت گاوصندوق آسانسوری نسوز با کیفیت متفاوت گردیده است.هم چنین تضمین می نماید که از داشتن لرزش، یا صدای ناهنجار هنگام حرکت و یا باز و بسته شدن مبرا باشد.

گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق آسانسوری از جمله محصولاتی است که مشتری مستقیم آن طلافروشان می باشند. محصولی بسیار مناسب برای طلافروشان می باشد که می توانند به راحتی به آن اعتماد کرده و دارایی خود و نگهداری از دارایی خود را به آن سپرده و می توان به کمک خرید تنها و تنها یک عدد گاوصندوق آسانسوری استاندارد و نصب صحیح آن تا مدت ها امنیت دارایی طلافروشان در داخل مغازه آن ها را تضمین نماید. طلا فروشان به کمک گاوصندوق آسانسوری می توانند مقدار زیادی از میزان عملکرد روزانه خود را بهبود ببخشند.

مزایای گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق آسانسوری از دو جهت می توانند برای افرادی که اقدام به تهیه آن ها می نمایند مفید باشند، از نظر اول می توان به میزان امنیت آن ها اشاره کرد، زیرا از نظر امنیتی دارای کارکرد و بازدهی بسیار بالایی بوده و لازم است در این جا در رابطه با دلیل دوم و مزیت دوم استفاده از گاوصندوق آسانسوری به ویژگی راحتی کار با آن ها و سادگی استفاده از آن ها نیز اشاره داشت.

کارآیی بالای گاوصندوق آسانسوری از نظر امنیتی

گاوصندوق آسانسوری به علت استفاده از لایه های دوگانه و داشتن قسمت های درب ورود و خروج و همچنین بدنه گاوصندوق از جمله ایمن ترین و محکم ترین انواع گاوصندوق به شمار رفته و می توانید به راحتی دارایی خود را به آن بسپارید، زیرا عملیات باز کردن و یا سوراخ کردن آن از هر روشی که شما تصور آن را داشته باشید تقریبا غیر ممکن می باشد.

نحوی عملکرد گاوصندوق آسانسوری

باید گفت که کار کردن با گاوصندوق آسانسوری اصلا هیچ گونه پیچیدگی و سختی ای را دارا نمی باشد، در حقیقت به زبان دیگر،گاوصندوق های آسانسوری کار را برای طلا فروشان تا حد بسیار زیادی ساده و آسان کرده اند. به کمک این مدل از گاوصندوق ها، دیگر نیازی به جمع آوری و یا چیدن ویترین در ساعات ابتدایی و انتهایی کار مغازه و فروشگاه نخواهد بود،می توان به راحتی و بدون کوچک ترین مشکلی،با فشردن یک دکمه به تنهایی، گاوصندوق را به قسمت امن به همراه با جواهرات چیده شده بر روی ویترین انتقال داد، و در ساعات ابتدایی روز نیز یک بار دیگر، به کمک فقط فقط فشردن یک دکمه ویترین را به سر جای اول آن باز گرداند.

قیمت گاوصندوق آسانسوری

برای اطلاع از قیمت و سفارش انواع گاوصندوق آسانسوری می‌توانید به سایت جواهران باکس مراجع فرمایید و انواع محصولات، ویژگی محصولات و قیمت را مشاهده نمایید.

همچنین به علت سفارشی بودن این محصول می‌توانید با تماس یا چت استعلام قیمت داشته باشید.

درب خزانه

درب خزانه بهترین و یکی از ایمن ترین ابزارهایی است که از طریق استفاده از آن، ما می توانیم دارایی های ارزشمند خود را از دسترس افراد غیر موجه دور نگه داریم این امر خود می تواند منجر به کاهش احتمال و درصد موفقیت در ارتکاب سرقت ها باشد.

کاربرد درب خزانه

باید گفت درب خزانه یکی از بهترین، مقاوم ترین و ایده آل ترین وسائل ایمنی ای به شمار می روند که می توانید به آن به میزان بسیار زیادی اعتماد کرده و حفاظت از وسائل گران بهای خود را به آن بسپارید، معمولا مشتری اصلی درب خزانه بانک ها می باشند. تقریبا تمامی بانک ها و موسسات مالی پول ها و اوراق بهادار به امانت گذارده شده در شعبه خود را در صورتی که قرار باشد در داخل بانک برای مدتی نگهداری شوند در داخل فضایی قرار خواهند داد که به وسیله درب های خزانه مسدود می شود.

بزرگ ترین مزیت و امتیاز امنیتی درب خزانه را می توان به ایمنی فیزیکی درب خزانه اشاره کرد، این درب های غول پیکر دارای ساختاری بسیار قدرتمند و ساخته شده به وسیله لایه های قطوری از فولاد و سایر انواع فلز ها بوده و از سوی دیگر نیز در میان دو لایه آن ها به طور معمول به جهت افزایش میزان امنیت و در کنار آن افزایش میزان وزن درب های خزانه سعی می شود تا از بتون بهره گرفته شود.

درب خزانه مجهز به سیستم ضد سرقت

امروزه درب خزانه از فناوری هایی بسیار پیشرفته بر خوردار می باشند، از جمله این فناوری های پیشرفته که به کار گرفته می شود، می توان از سیستم های ضد سرقت پیشرفته نام برد بر روی آن ها سعی می شود تا از آژیر هشدار بسیار مدرن استفاده شود.

قیمت درب خزانه

موارد مختلفی وجود دارند که قادر بر تاثیر گذاری بر روی قیمت درب خزانه می باشند. برای اطلاع از قیمت درب خزانه هم چنین مشاوره قبل از سفارش درب خزانه می‌توانید به سایت جواهران باکس به آدرس (javaheranbox.com) مراجعه کنید و با کارشناسان فروش جواهران باکس مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha