• چهارشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400041611966
  • منبع : صدا و سیما

مهدی: کنعانی‌زادگان در آمار ما جزو محرومان نبود/ ممکن است خطای انسانی رخ داده باشد

مهدی: کنعانی‌زادگان در آمار ما جزو محرومان نبود/ ممکن است خطای انسانی رخ داده باشد

سهیل مهدی با توجه به اتفاقات اخیر بازی پرسپولیس و فولاد و ادعای فولادی‌ها درباره کنعانی زادگان، توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره اعتراض باشگاه فولاد از پرسپولیس برای استفاده از بازیکن غیرمجاز یعنی حسین کنعانی زادگان که ۴ کارته بوده و نباید در برابر فولاد بازی می‌کرده، گفت: روال به این شکل است که هر باشگاه درخواست اولیه خود را بعد از حدود گذشت دو ساعت از بازی تقدیم مسئول برگزاری بازی می‌کند و فردای بازی درخواست خود را به ارکان قضایی و دبیر کل ارسال می‌کند. کمیته انضباطی هم به محض دریافت در رابطه با موضوع مورد اعتراض از ما استعلام لازم را می‌گیرد و خودش تصمیم گیری کرده و رای را صادر می‌کند. قبول یا رد این درخواست به عهده ارکان قضایی و کمیته انضباطی است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ که در برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش صحبت می‌کرد با اشاره به روند شناسایی و اعلام محرومان در هر هفته افزود: ما هر هفته با توجه به وجود سامانه ای در سازمان لیگ، لیست محرومان هر تیم را به باشگاه ها اعلام و آن ها لیست را امضا می‌کنند اما این ملاک برای تصمیم گیری ارکان قضایی نیست و فقط جنبه اطلاع رسانی دارد. گاهی اتفاق افتاده که بعد از سه یا چهار هفته یک باشگاه فیلمی را آورده که یک گل به نام این بازیکن ثبت شده یا یک کارت اشتباه بوده است. علی رغم ارسال این لیست توسط ما، تمام مسئولیت و اتفاقات بعدی بر عهده باشگاه است.

مهدی ادامه داد: کنعانی زادگان جزو بازیکنان محروم در اطلاع رسانی های ما نبود و ممکن است در این خصوص خطای انسانی صورت گرفته باشد یا ادله‌ای باشد یا داور بازی گزارشی که ثبت کرده مغایر با گزارش ارسالی از سمت باشگاه ها باشد که معمولا این اتفاقات کم رخ می‌دهد ولی هر باشگاهی مجاز است که اگر اعتراضی دارد آن را ارائه دهد.

وی در پایان اظهار کرد: اگر کمیته انضباطی درخواست را دریافت کرده باشد به سرعت پاسخگوی آن خواهد بود و استعلام نهایی به هفته آتی موکول نمی‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha